Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind dit ook een hele mooiemaar als ik toch een klein minpuntje mag aanhalen: de schaduw van het lintje vind ik wat storend ? (of is dit muggenziften ?). Ik vermoed dat gemakkelijk weg te werken is in PS ?
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Vind dit ook een hele mooiemaar als ik toch een klein minpuntje mag aanhalen: de schaduw van het lintje vind ik wat storend ? (of is dit muggenziften ?). Ik vermoed dat gemakkelijk weg te werken is in PS ?
Bedankt Pema...Het lintje is inderdaad makkelijk te verwijderen...maar doordat je ziet vanwaar het komt vind ik het niet zo storend, bovendien geeft de ronding van de schaduw perfect de toestand van het buikje weer...Je zou de schaduw dan ook moeten verwijderen op de borst...en tsja het was nu eenmaal een topje met lintjes Denk ook een beetje gezien de lichtopstelling dat het eerder onnatuurlijk zou zijn mocht de schaduw ontbreken.
Maar...het is een terechte opmerking (niet bepaald muggenziften) en had ze al eerder verwacht.
Delucce bedankt voor je repliek...dat zal ze graag horen
Djivan jij ook bedankt voor je mening..
Groetjes
Marc
Last edited by Brombeer; 12 mei 2011, 22:06.
Reden: dikke duim
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Een "wondermooie" foto van dit kleine wonder! Mooi het licht op de juiste plaats! Knap gedaan! Sorry, dat ik niet zo veel in de beginnershoek kom kijken, want eigenlijk zijn hier ook heel knappe foto's te zien. Zit het meest bij "dieren".(maar dat weet je natuurlijk al)
Grt. Jef
Bedankt Jef...ik weet je inderdaad "wonen"
En houd je maar vast...sta nog een een grote week van "Texel" verwijderd en ben al verlekkerd op oa BIF's Zijn al ingeschreven voor een workshop Digiscoping en ben toch wel heel benieuwd
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment