Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pijnlijke doorgang.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pijnlijke doorgang.

    "Niets is wat het lijkt" weet je nog. Alvorens te verdwijnen tot volgende week wil ik deze nog even posten. Komt uit de opnames op de werf (volg er op dit moment 2).



    Amusement met het kijken en reageren. Hou jullie in stilte bezig en tot maandag e.k. (als alles goed verloopt) !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Pijnlijke doorgang.

    Ik vind dit een heel goede foto. Het kader dat je gecreëerd hebt met de man die verder gaat werken, kan me zeker bekoren!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Pijnlijke doorgang.

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Hou jullie in stilte bezig en tot maandag
      Voel mij precies terug in 't school
      Wat de foto betreft:
      Vind dit een moeilijke.
      Dwarsbalk stoort mij in dit plaatje, maar doe het weg en je
      titel is zo moeilijk niet meer
      mvg,
      Sandorfi.
      Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

      Comment


      • #4
        Re: Pijnlijke doorgang.

        Ik vind het een goeie.. maar met wat voor lens is het getrokken of wat is er gebeurd in nabewerking... er klopt iets niet waar de betonplaat en de muur samenkomen... en ook waar de
        twee muren tegen elkaar komen zit het raar... ofwel moet je de werkmannen eens onder hun voeten gaan geven want zijn ze rare dingen aan het maken.

        Nu stoorde me dat eerst niet, maar als ik er lang naar blijf kijken wel.
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

        Comment


        • #5
          Re: Pijnlijke doorgang.

          Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
          ..... er klopt iets niet waar de betonplaat en de muur samenkomen... en ook waar de
          twee muren tegen elkaar komen zit het raar...
          lijkt mij Purschuim.

          leuke shot al snap ik de titel niet.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Pijnlijke doorgang.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            lijkt mij Purschuim.

            leuke shot al snap ik de titel niet.
            grt,bouk.
            Dat het purschuim tussen de twee muren is had ik ook al gezien... maar op ong. 6cm van de bovenkant gaat er wel een serieuze boog door de lijn waar de muren elkaar raken. en als je onderaan bijna op de grond bent is het weer van da..

            Op de betonplaat is het geen purschuim maar hout dat tegen de muur ligt en daar zit zowel links als recht van de deur ook een rare kronkel in. En dat is niet iets dat
            er op de bouwwerf ook zo uit ziet.
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

            Comment


            • #7
              Re: Pijnlijke doorgang.

              Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
              Ik vind het een goeie.. maar met wat voor lens is het getrokken of wat is er gebeurd in nabewerking... er klopt iets niet waar de betonplaat en de muur samenkomen... en ook waar de
              twee muren tegen elkaar komen zit het raar... ofwel moet je de werkmannen eens onder hun voeten gaan geven want zijn ze rare dingen aan het maken.

              Nu stoorde me dat eerst niet, maar als ik er lang naar blijf kijken wel.
              Ja, eens je dit gezien hebt, is het inderdaad wel een intrigerend verschijnsel...
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

              Comment


              • #8
                Re: Pijnlijke doorgang.

                Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                ......

                Op de betonplaat is het geen purschuim maar hout dat tegen de muur ligt en daar zit zowel links als recht van de deur ook een rare kronkel in. En dat is niet iets dat
                er op de bouwwerf ook zo uit ziet.
                doorgang steekt iets naar voren.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Pijnlijke doorgang.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  doorgang steekt iets naar voren.
                  grt,bouk.
                  Nietes want dan zou het hout zijn afgesneden en nu buigt het mee EN je ziet
                  zelfs de afbuiging in de betonplaat. Heeft niets te maken met de bouwwerf is gewoon een verschijnsel dat ofwel met een lens ofwel met nabewerking gecreeerd is.

                  Heb op de foto hier aangeduid waar het allemaal echt zichtbaar is. Kijk naar de lijnen en dan naar de originele foto van G.R. ... is iets met de foto en niet op de bouwwerf.


                  G.R.... Wat is het... verlos ons uit ons lijden!!

                  [Mod-Sannepoes]Foto werd zonder toestemming van TS bewerkt en getoond. Daarom wordt de foto verwijderd.
                  Last edited by Sannepoes; 7 juni 2011, 17:51.
                  Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                  Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pijnlijke doorgang.

                    Filter - distort - spherize.
                    Alleen in PSE-9 blijft-ie rond en dit is ovaal.
                    Of dan nog een tweede ronde waarbij de boel zijdelings wordt samengedrukt.

                    Wel leuk om te analyseren.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pijnlijke doorgang.

                      Ik vertrok dus even op verlof en dacht hier een ludieke plaat neer te zetten een toevallig shot met ironische inhoud uit de reeks "Niets is wat het lijkt". Sommigen zien de beeldtaal anderen begrijpen het niet, maar daar kan ik als auteur weinig aan veranderen ! Wat ik vast stel dat we hier met experts zitten die vermoedens omzetten in feiten zonder de ware toedracht te kennen en waar ik dus niet dadelijk kon op reageren. Ook merk ik plotse stilstand in reacties na het plaatsen van mijn bewerkte foto met rode lijnen ter staving van het vermoeden Een foto uit een topic halen door andere auteurs en deze opnieuw plaatsen met zogezegde aanpassingen zonder hierover de auteur te bevragen om toestemming is onaanvaardbaar Gelieve deze te verwijderen door de persoon in kwestie of door de moderator !
                      Bij twijfel kan men steeds de auteur om info vragen doch vermoedens omzetten in feiten is ongepast en... men zou van een kale reis kunnen terugkeren !
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pijnlijke doorgang.

                        [Mod]
                        Bewerkte foto verwijderd op vraag van TS.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pijnlijke doorgang.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          [Mod]
                          Bewerkte foto verwijderd op vraag van TS.
                          Oprechte dank Moderator, zo hoort het
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pijnlijke doorgang.

                            Speciaal maar het heeft iets. We wachten op de verklaring van de foto
                            Ofwel heb je de tijdens het nemen van de foto die kerel ze'n waterpas gejat
                            Photography is an art of observation.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pijnlijke doorgang.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                              Speciaal maar het heeft iets. We wachten op de verklaring van de foto
                              Ofwel heb je de tijdens het nemen van de foto die kerel ze'n waterpas gejat
                              Ben hier ook benieuwd naar de verklaring, in elk geval vind ik het mooi,je wordt meegezogen in de foto,en je hebt van iets wat we zo dikwijls zien, iets heel moois gemaakt,dat vind ik altijd super!!!Ik ben zeker Fan van zoiets Grtjes Francine
                              Zo veel mensen, zoveel meningen
                              Groetjes Francine

                              Comment

                              Working...
                              X