Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Heel erg bedankt allemaal, ik ben zeer content!!!!
Ik heb geen nieuwe lens nee! Het heeft me wel bloed, zweet en tranen gekost hoor! (grapje)
Een even een hartig woordje met de reiger gevoerd en voila!
Ik hoop idd dat er nu een kentering is gekomen en jullie nog meer kan verrassen!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Knap gedaan Sien! Lekker scherp. En zo'n vogel in vlucht trekken is helemaal niet gemakkelijk! Toch is het je goed gelukt. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering maar zoals Brombeer zei: dat is de volgende stap.
Nogmaals proficiat!
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sien wat ga je goeddddddddddddd.
Proficiat ,
Zie je wel het is er nu
oh wat ben ik blij voor jou
En voor ons die jou allemaal gesteund hebben hé .
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Kan alleen maar akkoord gaan met bijna al mijn voorgangers. Precies of je hebt met één vingerknip de oplossing voor scherpte gevonden. Prachtig en laat ze maar komen zo.
Groetjes
Sien, de zenuwen goed onder bedwang gehouden
Dat willen we hier zien van jou, het moet gewoon beter kunnen en dat bewijs je hier weer eens
We zagen wel eens, maar als het helpt doen we dat graag.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment