Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Voor mij mag de hemel of iets meer nog weg. Zou mooi zijn als pano , met 1/3 water op.
Je hebt daar een mooie weerspiegeling en de stroom die je mee neemt tussen de bomen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mooi, maar ik had de camera net boven het water gehouden. Als je dan nog een stukje lucht kon meepikken (ligt aan lens) zou je m.i. een iets vlakkere foto krijgen. Tis maar een mening natuurlijk , doe zeker je eigen zin, dat maakt fotograferen plezant.
gr,
Mooie kleuren, maar voor mij mocht de lucht iets donkerder en ik mis vooral scherpte (maar ja ik zal een freak zijn zeker ?) wat eigenaardig is, want met die f10 had ie overal mooi scherp moeten zijn. Niet verscherpt in nabewerking of bewegingsonscherpte misschien ?
Groetjes
let erop, dat je je toestel goed stil houd.
de boel is nu onscherp, terwijl je met deze camerainstelling beter mag/zou verwachten.
of...vergeten te verscherpen als laatste bij de bewerking.
grt,bouk.
Bedankt voor de reaktie's misschien neem ik de volgende keer een statief mee
en ik dacht het al wat minder lucht en wat meer water
En speciaal voor bouk jou tips zijn altijd nuttig bedankt hoor
Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6
Ik denk dat je hier wat te veel verscherpt hebt... Maar dat laat ik aan de meer ervarene over
Tom
Ik heb nog eens teruggekeken en misschien toch niet te veel hoor. Bij de eerste blik leek het wat overdreven maar als je er even naar kijkt, valt het heel goed mee.
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Comment