Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macrootje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• macrootje

Vrienden,

Zat daarjuist buiten op mijn gemak mijn avondmaal te eten en ik had een compagon.

of

Re: macrootje

Vind hem wel mooi. Al denk ik (ben niet zo thuis in Macro) dat de vlieg iets te weining detail heeft.
    Hopelijk heeft hij wat overgelaten voor jou

Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

Comment

Ik vind het best wel een originele foto: de vlieg niet op een bloem of takje of zo... Toen ik de foto zag, moest ik spontaan lachen... . Ik ken nauwelijks iets van macrofotografie, maar ik denk dat de vlieg wat opgelicht mag worden. Voor de rest staat de vlieg nogal centraal in beeld. Het was een kwestie van vlug een foto te kunnen nemen, vermoed ik (tenzij het de vlieg smaakte )!
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
        Vind hem wel mooi. Al denk ik (ben niet zo thuis in Macro) dat de vlieg iets te weining detail heeft.
        Hopelijk heeft hij wat overgelaten voor jou

Tom
        Tom ,

Ik zou wel willen meer detail insteken maar helaas heb ik de lens er niet voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
          Ik vind het best wel een originele foto: de vlieg niet op een bloem of takje of zo... Toen ik de foto zag, moest ik spontaan lachen... . Ik ken nauwelijks iets van macrofotografie, maar ik denk ook dat de vlieg wat opgelicht mag worden. Voor de rest staat de vlieg nogal centraal in beeld. Het was een kwestie van vlug een foto te kunnen nemen, vermoed ik (tenzij het de vlieg smaakte )!
          Jah,

Moest nogal rap gebeuren, het is niet dat een vlieg eeuwig blijft zitten e.

Comment

Geen macro, maar close up
            Ik krijg de kriebels van vliegen op voeding
            Je vlieg staat er toch op met doortekening in de vleugels.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
            X