Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model met natte huid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Model met natte huid

Voor mijn les digitale fotografie moest ik een model fotografen waarvan de huid en het haar nat was.
    Hierbij één van mijn pogingen:

Ik zou het fijn vinden als jullie zouden laten weten wat jullie er van vinden...

Re: Model met natte huid

't is een model met natte haren en huid, een mooi model ook Op zich ook een mooie foto

Een opmerking wel: mocht ik zo'n opdracht krijgen, ik zou streven naar duidelijk zichtbare waterdruppels op de huid, en die zie ik hier niet. Ik vrees dus voor die opdracht dat de 'natheid' niet duidelijk genoeg is.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

Ik zou de scherptepunt op haar linker oog leggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
        Ik zou de scherptepunt op haar linker oog leggen.
        Mee eens. Ook omdat dat gedeelte van haar gezicht dichter bij de lens is en het dus logischer is om daar eerst naar te kijken.
        www.wilcorakhorst.nl

Comment

Inderdaad... d'r vreesde ik al voor...
          Het zou inderdaad mooier zijn geweest als haar linkeroog scherp was geweest i.pv. het rechteroog.

Comment

persoonlijk vind ik het water op haar bovenlip storen, verder mooie foto van een mooi model
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Op zich wel een mooie foto, maar ik had ook wel scherpgesteld op het ander oog... Wat het water betreft, volg ik ook: nu lijkt het eerder alsof ze fel aan 't zweten is (dat is wat ik dacht als ik de tekst nog niet gelezen had ).
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik vind het vreemd dat je voor deze foto "shutter priority" hebt gekozenen dan ook nog een vrij korte tijd hebt ingesteld (1/320)
                Volgens mij had je een veel beter resultaat gekregen door je diafragma vast te zetten en daarbij een kleiner diafragma kiezen zodat je een grotere scherpte-diepte krijgt en dan zou zowel het linker- als het rechteroog scherp geweest zijn en ook duidelijkere druppels.
                De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

@Nxke: bedankt voor de tip! Volgende week werken we opnieuw aan deze opdracht.
                  Ik zal jouw opmerking in acht nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WRakhorst Bekijk bericht
                    Mee eens. Ook omdat dat gedeelte van haar gezicht dichter bij de lens is en het dus logischer is om daar eerst naar te kijken.
                    Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. Je kijkt eerst naar het onscherpe oog. Op dit kleine puntje na, is het een knappe foto van een knap model.

Tom
                    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                    Mijn Website

Comment

Working...
                    X