Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aronskelk en roos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aronskelk en roos

    Uit de oude doos met men eerste digitale cameratje + eerste experimenten met PS




    Het was toch 'fun'
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Aronskelk en roos

    Mooie kleuren !!

    Comment


    • #3
      Re: Aronskelk en roos

      De eerste vind ik fantastisch! Ga nog maar eens zoeken in die oude doos...

      Comment


      • #4
        Re: Aronskelk en roos

        Pixxel, ondanks je verwoede pogingen vind ik deze niet geslaagd, maar het kan ! Kleuren dragen niet bij tot een mooi of speciaal effect. Ik weet uiteraard niet wat je wou bereiken : sfeer, abstract, totale vervreemding ? 'k Zou niet opgeven
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Aronskelk en roos

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Pixxel, ondanks je verwoede pogingen vind ik deze niet geslaagd, maar het kan ! Kleuren dragen niet bij tot een mooi of speciaal effect. Ik weet uiteraard niet wat je wou bereiken : sfeer, abstract, totale vervreemding ? 'k Zou niet opgeven
          Deze dateren van zo'n 6 jaar terug, verwoede pogingen waren het niet, gewoon probeersels. Als foto is het niks maar het leert je wel werken met PS.
          Persoonlijk experimenteer ik daar graag eens mee, welke effecten kan men bereiken....
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Aronskelk en roos

            Pixxel, blijven verder doen. Het is plezant om mee bezig te zijn en soms kom je tot een resultaat dat je zelf goed kan vinden. Niet iedereen kan dit smaken of kent het plezier dat je er aan hebt. Al eens een kijkje genomen bij extreme bewerkingen? Er zitten daar pareltjes bij. Sommigen zijn echte kunstenaars met PS.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: Aronskelk en roos

              Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
              Deze dateren van zo'n 6 jaar terug, verwoede pogingen waren het niet, gewoon probeersels. Als foto is het niks maar het leert je wel werken met PS.
              Persoonlijk experimenteer ik daar graag eens mee, welke effecten kan men bereiken....
              Mijn commentaar goed opgevangen Zo ben ik in de digi ook begonnen na het analoge dat geen geheimen had maar plots voorbij was. Je kan er mooie exemplaren mee creëeren dus je zeker niet laten ontmoedigen door mindere positieve kritiek, doch ik merk een vooruitstrevende ingesteldheid dat komt dus goed
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X