Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aronskelk en roos
Collapse
X
-
-
Re: Aronskelk en roos
Pixxel, ondanks je verwoede pogingen vind ik deze niet geslaagd, maar het kan ! Kleuren dragen niet bij tot een mooi of speciaal effect. Ik weet uiteraard niet wat je wou bereiken : sfeer, abstract, totale vervreemding ? 'k Zou niet opgevenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtPixxel, ondanks je verwoede pogingen vind ik deze niet geslaagd, maar het kan ! Kleuren dragen niet bij tot een mooi of speciaal effect. Ik weet uiteraard niet wat je wou bereiken : sfeer, abstract, totale vervreemding ? 'k Zou niet opgeven
Persoonlijk experimenteer ik daar graag eens mee, welke effecten kan men bereiken....Photography is an art of observation.
Comment
-
Pixxel, blijven verder doen. Het is plezant om mee bezig te zijn en soms kom je tot een resultaat dat je zelf goed kan vinden. Niet iedereen kan dit smaken of kent het plezier dat je er aan hebt. Al eens een kijkje genomen bij extreme bewerkingen? Er zitten daar pareltjes bij. Sommigen zijn echte kunstenaars met PS.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtDeze dateren van zo'n 6 jaar terug, verwoede pogingen waren het niet, gewoon probeersels. Als foto is het niks maar het leert je wel werken met PS.
Persoonlijk experimenteer ik daar graag eens mee, welke effecten kan men bereiken....Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment