Foto's zijn onbewerkt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zonsondergang
Een vraagje over je instellingen: waarom F22 en 1/2000 bij de eerste foto?
De eerste foto vind ik nogal koud voor een foto van een zonsondergang. Misschien was dit een bewuste keuze van je.
De tweede foto vind ik mooi!
Comment
-
Klopt het was nog voor de zonsondergang en het was de bedoeling om van de bol een ster te maken, een beetje spelen met het toestel in afwachting van de echte zonsondergang
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtEen vraagje over je instellingen: waarom F22 en 1/2000 bij de eerste foto?
De eerste foto vind ik nogal koud voor een foto van een zonsondergang. Misschien was dit een bewuste keuze van je.
De tweede foto vind ik mooi!Last edited by Tim76; 5 mei 2011, 21:07.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk berichtKlopt het was nog voor de zonsondergang en het was de bedoeling om van de bol een ster te maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk berichtKlopt het was nog voor de zonsondergang en het was de bedoeling om van de bol een ster te maken, een beetje spelen met het toestel in afwachting van de echte zonsondergang
De tweede vind ik schitterend!oefenen = leren
Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk berichtFoto's zijn onbewerkt.
ons het niet waard de foto's een passende verzorging te geven.
#1 staat nogal scheef, wat afbreuk doet aan het geheel. Lekker afwijkend, zo'n koele benadering.
#2 had een beetje invulflits wel kunnen hebben. Leuk concept, maar nu voor mij te donker.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Thx voor de feed-back!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk berichtThx voor de feed-back!
Denk je ook nog even aan die sensorvlek aan de rechterzijde (boven de wolk).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment