Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een vraagje over je instellingen: waarom F22 en 1/2000 bij de eerste foto?
De eerste foto vind ik nogal koud voor een foto van een zonsondergang. Misschien was dit een bewuste keuze van je.
Klopt het was nog voor de zonsondergang en het was de bedoeling om van de bol een ster te maken, een beetje spelen met het toestel in afwachting van de echte zonsondergang
Een vraagje over je instellingen: waarom F22 en 1/2000 bij de eerste foto?
De eerste foto vind ik nogal koud voor een foto van een zonsondergang. Misschien was dit een bewuste keuze van je.
Klopt het was nog voor de zonsondergang en het was de bedoeling om van de bol een ster te maken, een beetje spelen met het toestel in afwachting van de echte zonsondergang
Wolkjes weg, en dan zou dat effect wel eens kunnen lukken
De tweede vind ik schitterend!
De eerste vind ik wel mooi, een beetje van op afstand, een beetje koel. De tweede kan me
helaas minder bekoren. Ziet me te veel uit of ze een lamp aan het vervangen is.
Waarom onbewerkt? Welke bedoeling heeft dat of is het onvermogen/onkunde ? Of vindt u
ons het niet waard de foto's een passende verzorging te geven.
#1 staat nogal scheef, wat afbreuk doet aan het geheel. Lekker afwijkend, zo'n koele benadering.
#2 had een beetje invulflits wel kunnen hebben. Leuk concept, maar nu voor mij te donker.
Comment