Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dan is het volgens mij inderdaad kiezen tussen onderbelicht model of overbelichte bloemen
Er zijn misschien wel technieken om dit te voorkomen, maar zover rijkt mijn fototechnische kennis niet.
Dan is het volgens mij inderdaad kiezen tussen onderbelicht model of overbelichte bloemen
Er zijn misschien wel technieken om dit te voorkomen, maar zover rijkt mijn fototechnische kennis niet.
Het is in ieder geval een mooie foto.
Naar mijn mening is het beter de bloemen te overbelichten, dan het model te onderbelichten. Het model is denk ik toch wel het belangrijkste op de foto.
Alsof die blaadjes bleek uitslaan van het verschot bij zoveel schoonheid. Vergeet niet dat
een bloem eigenlijk best wel jaloers is. Als ze niet voortdurend in het zonnetje worden ge-
zet laten ze zo het kopje hangen.
Zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik het een mooie foto vind.
Alsof die blaadjes bleek uitslaan van het verschot bij zoveel schoonheid. Vergeet niet dat
een bloem eigenlijk best wel jaloers is. Als ze niet voortdurend in het zonnetje worden ge-
zet laten ze zo het kopje hangen.
Zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik het een mooie foto vind.
Hehe bedankt voor je reactie, je hebt het mooi gezegd
Wat ik leuk vind aan deze is de combinatie v.d. bloemen van haar topje en de bloemen die ze vast heeft. De titel erbij maakt het af. Over de belichting van de bloemen is reeds besproken. Mss klein aandachtspuntje, door je model iets te verplaatsen kon je vermijden dat de boom op de achtergrondjuist uit haar schouder komt.
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Mooie pose en compo, maar voor mij gaat er toch iets teveel aandacht naar de overbelichte bloem ... Een beetje andere positie leverde misschien al iets op, waarbij model en bloem wat in de schaduw terecht kwamen ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment