Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonsondergang

[CENTER]

Zag deze hemel, naar buiten gelopen en poging gewaagd...

En natuurlijk is de foto iets waard?
    Nog eentje extra van die avond

Vriendelijke groeten
    Charlotte
    Last edited by Charlotte85; 5 mei 2011, 17:51.

Re: Zonsondergang

Mooie zonsondergang nr 1 vind ik de beste als je hem cropt zoals 2 (stukje voorgrond wegnemen) en ook lenscorrectie toepassen (de lantaarnpaal valt om en de horizon) Zeker een mooie van te maken.
    Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Mooie zonsondergang nr 1 vind ik de beste als je hem cropt zoals 2 (stukje voorgrond wegnemen) en ook lenscorrectie toepassen (de lantaarnpaal valt om en de horizon) Zeker een mooie van te maken.
      Dankjewel, crop toegepast en wat zitten stuntelen in photoshop om het wat recht te krijgen.. Hopelijk is dit wat beter!

Comment

Alledrie je foto's missen wat frisheid. Je hebt nog ruimte om je levels aan te passen. Zeker eens doen, je zal zien dat ze meer pit krijgen.
        Ik zou gewoon die lantaarnpaal wegclonen, hij staat daar een beetje in de weg aan je zon
        De eerste heb ik ook eens omgezet in z/w, heeft iets dreigends zo, ook eens proberen
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Vind de compo van de eerste toch wel goed gezien hoor. De kronkelweg neemt je hier mee naar de zon ... Over de paal hebben de voorgangers het al gehad. En je kan die nu moeilijk eventjes gaan wegdoen ter plaatse Ik vind dat de originele versie meer in zich heeft dan de crop, daar neem je juist een stukje weg ... Enfin, eentje die goed zal zijn voor de ene en minder goed voor de andere.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Hartelijk dank voor jullie tips!
            Heb eventjes verder gewerkt op de crop om de kleuren wat te verfrissen.
            De lantaarnpaal ben ik afgebleven, mijn kennis is te beperkt hiervoor en het zou enkel een grote vlek nalaten. Is deze goed van frisheid?

Last edited by Charlotte85; 3 mei 2011, 18:44.

Comment

Re: Zonsondergang (+ update)

Ik heb mijn onderwerp weer eventjes naar boven geduwd, heb de foto eens door photoshop gehaald en ik vraag mij af of hij er echt beter op is geworden of toch, graag jullie mening aub

Last edited by Charlotte85; 5 mei 2011, 18:54. Reden: iets scherper,vlekjes beetje weg

Comment

Wow.....die update vind ik geweldig! Super
                Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

Comment

Je laatste update is super!!
                  -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

Comment

Perry en laga, dankjewel om even (opnieuw) naar de foto te kijken en jullie mening te geven

Comment

Een mooie compositie en prachtige sunbeams.
                      De blend is op zich ok, maar er het beeld mist een pak schepte
                      Groeten!

500px / Facebook

Comment

Mis ook wat scherpte...en zie veel vlekjes (stofjes op de sensor ?)

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Laatste update ... iets vanuit de ruimte ... Heeft wel iets met die kleurbewerking.
                          groeten
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

update is beter goed zelfs
                            "You never fail because you made a mistake
                            You only win because you try"
                            - Marcus Hilton (bekend danser)
                            FLICKR

Comment

Persoonlijk vind ik de laatste update een beetje erover. Het ziet er voor mij iets te onrealischtisch uit. De beelden op zich vind ik wel knap.
                              Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Working...
                              X