Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik volg met de voorganger, mooi foto maar inderdaad de lucht vind ik ook raar overkome. iets te veel aan de schuivertjes geschoven? Nu lijkt hij paars en het water ook
Mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
Ik volg met de voorganger, mooi foto maar inderdaad de lucht vind ik ook raar overkome. iets te veel aan de schuivertjes geschoven? Nu lijkt hij paars en het water ook
Mvg,
Hebben enkele weken geleden les gehad over het instellen van de witbalans.
Is hier dan ook handmatig ingesteld. Is het daarom??
Lessen PS staan op het verlanglijstje voor volgend schooljaar, en dan kan ik naar hartelust met de schuivertjes gaan spelen.
Nu enkel de niveau regeling automatisch laten werken.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Mooi rustig landschap, enkel de kleur (lucht) is wat onnatuurlijk - kan nochtans veel blauwvariaties aanvaarden omdat de realiteit ook zo is doch met paarse luchten heb ik het moeilijk
Comment