Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlassenbroek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vlassenbroek

.

.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Vlassenbroek

Mooie foto, maar ik vind de kleur blauw in de lucht een beetje raar. Was er een onweer op komst?
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

weer een knappe Louis, je hebt duidelijk de smaak van landschapsfotografie te pakken
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik volg met de voorganger, mooi foto maar inderdaad de lucht vind ik ook raar overkome. iets te veel aan de schuivertjes geschoven? Nu lijkt hij paars en het water ook

Mvg,
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
          Mooie foto, maar ik vind de kleur blauw in de lucht een beetje raar. Was er een onweer op komst?
          Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
          Ik volg met de voorganger, mooi foto maar inderdaad de lucht vind ik ook raar overkome. iets te veel aan de schuivertjes geschoven? Nu lijkt hij paars en het water ook

Mvg,
          Hebben enkele weken geleden les gehad over het instellen van de witbalans.
          Is hier dan ook handmatig ingesteld. Is het daarom??
          Lessen PS staan op het verlanglijstje voor volgend schooljaar, en dan kan ik naar hartelust met de schuivertjes gaan spelen.
          Nu enkel de niveau regeling automatisch laten werken.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            weer een knappe Louis, je hebt duidelijk de smaak van landschapsfotografie te pakken
            Mijn eerste liefde blijft macro en tweede architectuur.
            Maar wat afwisseling af en toe moet kunnen.

Comment

Mooi rustig landschap, enkel de kleur (lucht) is wat onnatuurlijk - kan nochtans veel blauwvariaties aanvaarden omdat de realiteit ook zo is doch met paarse luchten heb ik het moeilijk
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
              X