Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met een reflectiescherm had je de donkere kant van deze prachthaan wel wat kunnen
oplichten. Volgens mij ben je nu wel toe aan het gebruiken van hulpmiddelen.
Met een reflectiescherm had je de donkere kant van deze prachthaan wel wat kunnen
oplichten. Volgens mij ben je nu wel toe aan het gebruiken van hulpmiddelen.
Oh daar heb ik nog niet eens aan gedacht dat ga ik zeker proberen BEDANKT
Fijn dat je mij inschat dat ik daar ook al aan toe ben dat geeft mij een heerlijk gevoel
Bedankt voor je reactie
Pimpeltje
En door zijn kammeke, he. Mooie fiere haan, maar de kop zelf is net een beetje te donker naar mijn goesting. 't Is wel een echte macho, he
Deze keer moet ik laatbloeier een beetje gelijk geven. Doordaat zijn kam opgelicht wordt door de zon, zie je nog meer het contrast met zijn donkere kop en zie je zijn oogjes niet
Groetjes
Renée
Een heel felle belichting neigt naar overbelichting waardoor de foto onrustig overkomt. Een beetje nabewerking Pimpeltje zou goed doen aan je opname, en je kan het
Ja ik kan het
Maar ik wil het eigenlijk niet
Ik heb de foto gemaakt omdat ik de zon zo mooi door het kammetje en staartje zie schijnen
zo komt dit Haantje echt tot zijn recht ook al is zijn gezichtje niet licht genoeg
Bedankt voor de reacties hoor
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment