Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De originele is voor mij een kiekje van een paard met een veulen met vrij fletse kleuren...
De update is te rood (volgens mijn scherm) en het veulen is op vele plaatsen overbelicht.
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
De originele is voor mij een kiekje van een paard met een veulen met vrij fletse kleuren...
De update is te rood (volgens mijn scherm) en het veulen is op vele plaatsen overbelicht.
mvg,
Bart
Dit is ook mijn mening, maar volgens mijn scherm is de update gewoon wat te gesatureerd (en het veulen op plaatsen overbelicht). Ik zit wel te werken aan een slecht scherm...
Dit is ook mijn mening, maar volgens mijn scherm is de update gewoon wat te gesatureerd (en het veulen op plaatsen overbelicht). Ik zit wel te werken aan een slecht scherm...
Deze is misschien van hogere kwaliteit
bedankt voor het kijken
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Pimpeltje, toch al VEEEEEL beter van jou gezien!
1 te flets, 2 saturatie te hoog, 3 saturatie te hoog en staat volgens mij schuin en opnieuw die blauwzweem in de achtergrond. WB ?
Ja met deze foto geef ik het op
de lichtval is moeilijk en ik heb er misschien geen gevoel bij deze voor de kleur alleen voor de lieve schoonheden
Bedankt voor je reactie en misschien ga ik toch nog even aan het werk om er iets moois van te maken
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment