Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardenbloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paardenbloem

    Eén der meest simpele en voor tuinliefhebbers soms meest verguisde bloem(als onkruid beschouwd), doch kan ze voor een zekere schoonheid zorgen.
    Foto1 : de drie stadia in beeld waarvan één scherp, twee andere zijn alom gekend en mogen mijn inziens op de achtergrond hun vorm & kleur nalaten:


    Foto2 : een merging-experiment en toevoeging tekst via Photoshop:

  • #2
    Re: Paardenbloem

    De eerste viind ik een doordachte compo, goed uitgewerkt. Voorste mocht iestje meer opgelicht worden.
    De tweede, de blending, spreekt me minder aan (de rode en groen vlek storen me zelfs)
    Enkel het pluisje was imo ook een mooie
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Paardenbloem

      Foto 1 is inderdaad goed van compo maar de fel gele bloem stoort mij toch een beetje doordat ze de aandacht opeist.

      De tweede valt onder de noemer spielerei en kan mij niet echt bekoren.
      Jean Pierre.

      Comment


      • #4
        Re: Paardenbloem

        Ik kies voor foto 1 .. Goed bedacht en inderdaad toch herkenbaar, maar eens anders in beeld gebracht. Kan het zijn dat de " knop" vooraan nog ietsie pietsie scherper kon ?
        Tweede is teveel bewerkt voor mij persoonlijk.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment

        Working...
        X