Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In tegenstelling tot de andere foto's die ik al van je gezien heb,kan deze me minder bekoren. Dit omwille van de grote cypress die pal in het midden staat. Hierdoor wordt m'n blik verdeeld in twee zones en weet ik niet goed waar kijken... Uiteindelijk wordt m'n blik dan toch getrokken richting linkergedeelte (omwille van de dieptewerking, denk ik). Het rechtergedeelte hoeft er voor mij niet bij (of toch niet helemaal).
En toch, je ziet een weg die plots wordt afgekapt door een cypres, ik weet van een van je andere foto,'s wel wat er achter die boom verstopt zit, maar had bij het zien van dit weggetje toch ook graag gezien waar het naartoe leidt...
Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
En toch, je ziet een weg die plots wordt afgekapt door een cypres, ik weet van een van je andere foto,'s wel wat er achter die boom verstopt zit, maar had bij het zien van dit weggetje toch ook graag gezien waar het naartoe leidt...
Dat is het mooie van de menselijke geest: Je ziet dingen gedeeltelijk en van die elementen
bouw je een beeld op in je hoofd. Zou dat huis dan niet via die weg zijn te bereiken? Je
ziet het dus niet maar je 'weet' het wel.
Comment