Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cypressendreef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cypressendreef

    .






    Update






    .
    Last edited by HEYLO; 29 april 2011, 17:02.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Cypressendreef

    In tegenstelling tot de andere foto's die ik al van je gezien heb,kan deze me minder bekoren. Dit omwille van de grote cypress die pal in het midden staat. Hierdoor wordt m'n blik verdeeld in twee zones en weet ik niet goed waar kijken... Uiteindelijk wordt m'n blik dan toch getrokken richting linkergedeelte (omwille van de dieptewerking, denk ik). Het rechtergedeelte hoeft er voor mij niet bij (of toch niet helemaal).
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Cypressendreef

      de cipresse staat pal in beeld, kijkt niet lekker
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Cypressendreef

        Aangepast, kijkt inderdaad beter.
        Thanks voor de tip.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Cypressendreef

          Weer een mooi zicht en inderdaad updat kijkt veel beter
          groetjes
          Renée

          Comment


          • #6
            Re: Cypressendreef

            Kijkt stukken beter zo Heylo.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: Cypressendreef

              En toch, je ziet een weg die plots wordt afgekapt door een cypres, ik weet van een van je andere foto,'s wel wat er achter die boom verstopt zit, maar had bij het zien van dit weggetje toch ook graag gezien waar het naartoe leidt...
              Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

              Comment


              • #8
                Re: Cypressendreef

                Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk bericht
                En toch, je ziet een weg die plots wordt afgekapt door een cypres, ik weet van een van je andere foto,'s wel wat er achter die boom verstopt zit, maar had bij het zien van dit weggetje toch ook graag gezien waar het naartoe leidt...
                Dat is het mooie van de menselijke geest: Je ziet dingen gedeeltelijk en van die elementen
                bouw je een beeld op in je hoofd. Zou dat huis dan niet via die weg zijn te bereiken? Je
                ziet het dus niet maar je 'weet' het wel.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment

                Working...
                X