Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upstairs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Upstairs

    Met het werk dat ik hier al gezien heb van jou...weet ik bijna heel zeker dat je het zo bedoelde.
    Ik vind dit een heel mooie vlakverdeling door de driehoek die je op die wijze creëert met de trap. De evenwijdige lijn met de leuning en het contrast tussen muur en trap
    Die twee treden onderaan doen daar voor mij geen afbreuk aan.
    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #17
      Re: Upstairs

      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Met het werk dat ik hier al gezien heb van jou...weet ik bijna heel zeker dat je het zo bedoelde.
      Ik vind dit een heel mooie vlakverdeling door de driehoek die je op die wijze creëert met de trap. De evenwijdige lijn met de leuning en het contrast tussen muur en trap
      Die twee treden onderaan doen daar voor mij geen afbreuk aan.
      Groetjes
      Marc
      Wil hiermede eigenlijk de vraag doen oproepen: hoever gaat deze trap nog naar boven en beneden.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #18
        Re: Upstairs

        Dat zullen we nooit weten hé, aangezien hij boven en onderaan afgesneden is.
        Maar...door je ingenomen standpunt en de samenstelling toont hij waarschijnlijk groter dan hij in werkelijkheid was...

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment

        Working...
        X