![](http://farm6.static.flickr.com/5102/5644403792_cb0eec1710_z.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portret met hond
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Portret met hond
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtNathalie, geen idee waaarom maar de foto spreekt me niet direct aan alhoewel de compo goed ligt. Kleuren zien er een beetje flets uit maar dit kan van het uploaden zijn.
Vaak is het beter om dergelijke foto's te nemen in halfschaduw zones, de kleuren zullen beter zijn en de contrasten minder hard.Jean Pierre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtik volg, maar mi iets teveel in de foto gewrongen
plaats je fotos is iets groter, 900pix
Comment
-
Wat voor een forum is da hier jong gulle kunt zeker niets anders als afbrekende commentaar geven? Ik stop er echt mee ze met foto's te plaatsen, ga wel op zoek naar iets anders!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtWat voor een forum is da hier jong gulle kunt zeker niets anders als afbrekende commentaar geven? Ik stop er echt mee ze met foto's te plaatsen, ga wel op zoek naar iets anders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtNathalie, ik kan begrijpen dat het niet gemakkelijk is als niet iedereen roept hoe mooi en prachtig een foto is. Maar wat zou je daar uit leren? We zijn hier om jou te helpen en te steunen om je foto's naar een hoger niveau te helpen tillen. Wil je dat niet, dan kan je inderdaad beter op zoek gaan naar iets anders. Slaap er nog eens een nachtje over en je zal zien dat het allemaal niet zo erg is en dat het allemaal goed bedoeld is.
Maar je hebt inderdaad commentaar waar je kan uit leren,
maar zeker niet de manier waarop hij hier gezegd wordt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtIk heb niets op de commentaar die gegeven wordt eh
Maar je hebt inderdaad commentaar waar je kan uit leren,
maar zeker niet de manier waarop hij hier gezegd wordt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtWat voor een forum is da hier jong gulle kunt zeker niets anders als afbrekende commentaar geven? Ik stop er echt mee ze met foto's te plaatsen, ga wel op zoek naar iets anders!
Ik vond je foto wel wat hebben maar ook te statisch. Met zo'n man en hond is wel wat meer aan te vangen. de modellen heb je in huis. verder doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtUit welke commentaar leer je niets bijvoorbeeld?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris k Bekijk berichtWe willen toch allemaal wat leren... Niet onnozel doen. Hap slik en weer verder!
Ik vond je foto wel wat hebben maar ook te statisch. Met zo'n man en hond is wel wat meer aan te vangen. de modellen heb je in huis. verder doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtIk zeg niet dat ik daar niets uit leer eh kan er gewoon niet mee leven hoe dat jullie dat zeggen. Kunt dezelfde commentaar op een veel andere manier zeggen hoor. Want hoe jullie bezig zijn vind je altijd wel iets om te neuten zeneh. Een foto is nog altijd iets persoonlijk en commentaar is daar zeker op toegelaten anders zou ik ze niet op zetten maar kunt zoveel dingen op een andere manier zeggen en hetzelfde bedoelen ze
Zo scherp waren de replieken op je foto ook weer niet. Ik heb wel al erger gelezen over de mijne. en gelijk hadden ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk berichtIk zeg niet dat ik daar niets uit leer eh kan er gewoon niet mee leven hoe dat jullie dat zeggen. Kunt dezelfde commentaar op een veel andere manier zeggen hoor. Want hoe jullie bezig zijn vind je altijd wel iets om te neuten zeneh. Een foto is nog altijd iets persoonlijk en commentaar is daar zeker op toegelaten anders zou ik ze niet op zetten maar kunt zoveel dingen op een andere manier zeggen en hetzelfde bedoelen ze
Een foto is inderdaad iets persoonlijks, maar je zet hem hier op een publiek fotografieforum waar het ook om de techniciteit van de fotografie gaat. Het een gaat niet zonder het ander.
Wat vind je zelf goed en niet goed aan deze foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris k Bekijk berichtsorry maar persoonlijke foto's moet je niet op een forum plaatsen maar in je portomonee steken. Het gaat hier volgens mij om wat we in het fotograferen beter kunnen doen.
Zo scherp waren de replieken op je foto ook weer niet. Ik heb wel al erger gelezen over de mijne. en gelijk hadden ze.
Comment
Comment