Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de fijne reacties. De opname was wel moeilijker te realiseren dan je hier op 't eerste zicht zou vermoeden. Zo heeft iedere foto zijn verhaal zeker !
De donkere vlek vind ik niet bepaald storend; als je de diagonaal van links nr rechts volgt worden de grijstinten steeds maar donkerder. Het zwarte past m.i. daar perfect bij. Geluid was hier niet nodig, voor de man zelf in ieder geval niet ...
Die donkere vlek is in feite een schaduw van een aanpalend gebouw en de analyse die jij hierover maakt Pema is treffend. Dank je oprecht
Gelukkig zijn er nog die werken Mooi vastgelegd
Er zit wel een blauwe tint in het betonstof, misschien was het ook zo ?
Ja, in de opname zat of zit dat blauwe schijnsel. Ik vond dit wel mooi en heb het zo gelaten. 'k Vermoed dat dit toe te schrijven is aan de invloed van de lucht - 'k zeg vermoed ? Ook bedankt Pixxel
Toen ik je foto zag zojuist hoorde ik gelijk het geluid in mijn oren
bbbbbbbbrrrrrrrrrrrr
Wat heerlijk dat wij zo naar dit tafereel kunnen kijken zonder dat de haren omhoog gaan
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Ja, GR, ben ik eindelijk aan jou bijdrage toe, zie ik dat ze en jij zelf ook, mij het gras voor de voeten hebben weggemaaid.
Toen ik de foto de eerste keer zag had ik geen tijd voor commentaar. Straatfotografie
hangt erg af van het moment. Natuurlijk had de werker beter wat naar linksonder gemogen
maar omstandigheden die ik al vermoedde en door jouw werden bevestigd, verhinderen zoiets.
Maar wat houdt je tegen om een crop te maken met behoud van de rechterbovenhoek?
Ja, dan ben ik hier zeker de allerallerlaatste van het peleton , of de rode lantaarn zoals ze zeggen ???
Ik kan de voorgangers alleen maar volgen, hoor zo het gedril in mijn oren en voel het gedaver als ik deze man bekijk. 'k Zou niet graag wisselen. Mooie opname.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment