Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder geluid.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonder geluid.

Hele mooie foto van deze noeste arbeid, gelukkig zijn de bijhorende decibels aan onze verbeelding overgelaten.

Comment

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de fijne reacties. De opname was wel moeilijker te realiseren dan je hier op 't eerste zicht zou vermoeden. Zo heeft iedere foto zijn verhaal zeker !

Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
      De donkere vlek vind ik niet bepaald storend; als je de diagonaal van links nr rechts volgt worden de grijstinten steeds maar donkerder. Het zwarte past m.i. daar perfect bij. Geluid was hier niet nodig, voor de man zelf in ieder geval niet ...
      Die donkere vlek is in feite een schaduw van een aanpalend gebouw en de analyse die jij hierover maakt Pema is treffend. Dank je oprecht

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Gelukkig zijn er nog die werken Mooi vastgelegd
      Er zit wel een blauwe tint in het betonstof, misschien was het ook zo ?
      Ja, in de opname zat of zit dat blauwe schijnsel. Ik vond dit wel mooi en heb het zo gelaten. 'k Vermoed dat dit toe te schrijven is aan de invloed van de lucht - 'k zeg vermoed ? Ook bedankt Pixxel
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Toen ik je foto zag zojuist hoorde ik gelijk het geluid in mijn oren
        bbbbbbbbrrrrrrrrrrrr
        Wat heerlijk dat wij zo naar dit tafereel kunnen kijken zonder dat de haren omhoog gaan
        grt,
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

Comment

mooi weer gegeven raymond, meer kan ik er niet op zeggen, volgende keer me wel waarschuwen he zodat ik mijn oordoppen inzet

groetjes
          renske

Comment

Heel mooie foto! Ik vind het blauwe in het beton ook heel mooi aansluiten op het blauw van de jeans.
            Mooie kleuren in een grauw onderwerp. Knap!

Comment

Ja, GR, ben ik eindelijk aan jou bijdrage toe, zie ik dat ze en jij zelf ook, mij het gras voor de voeten hebben weggemaaid.

Toen ik de foto de eerste keer zag had ik geen tijd voor commentaar. Straatfotografie
              hangt erg af van het moment. Natuurlijk had de werker beter wat naar linksonder gemogen
              maar omstandigheden die ik al vermoedde en door jouw werden bevestigd, verhinderen zoiets.
              Maar wat houdt je tegen om een crop te maken met behoud van de rechterbovenhoek?
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

De laatste aansluiters van het peleton wil eveneens bedanken voor hun respons, en eenieder een vrolijk Pasen toegewenst !

Comment

Ja, dan ben ik hier zeker de allerallerlaatste van het peleton , of de rode lantaarn zoals ze zeggen ???
                  Ik kan de voorgangers alleen maar volgen, hoor zo het gedril in mijn oren en voel het gedaver als ik deze man bekijk. 'k Zou niet graag wisselen. Mooie opname.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Omdat ik je genegen ben krijg jij ook dan een dikke merci, rode lantaarn... euh deka

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      ....... De omgeving waarin hij werkte vond ik grandioos, net een slagveld.
                      daar had ik wel wat meer van in beeld willen zien.
                      maar tis toch al een mooie.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

liefst zonder geluid voor mij hoor...ziet er oorverdovend uit...knap vastgelegd!
                        groetjes
                        hilde

Comment

Working...
                        X