Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Update is al beter, maar volgens mij persoonlijk nu een beetje te rood ... En zo is het nooit goed hé ... Persoonlijk heb ik ook last met de drukke achtergrond, die toch wel gaat lopen met een deel van de aandacht. Beter je modellen tegen iets neutraals plaatsen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Update is beter qua kleuren, maar idd iets te rood.
Ik vind de compo mooi, maar had er wel voor gekozen om je 2 modellen wat verder van de bloemen te plaatsen en een groter diafragma te gebruiken (zodat je achtergrond vager wordt). Ik vind die bloemen zeker een goede keuze als achtergrond, want dat geeft wat kleur in de foto (alleen moeten ze er niet zo duidelijk op staan).
Comment