Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflections 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reflections 3

    Nog eentje uit de reeks, hier is het perspectief wel weggewerkt.


    Bedankt voor het kijken en de beoordeling.
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Reflections 3

    die heb je mooi ingeblikt, ik ken dat gebouw maar ik kan er ni opkomen vanwaar
    turbito
    canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

    Comment


    • #3
      Re: Reflections 3

      Mooi vastgelegd.

      Door de verschillende reflecties is het soms een beetje zoeken wat een reflectie is en wat niet; het maakt de foto enkel maar boeiender.

      Comment


      • #4
        Re: Reflections 3

        een behoorlijke architectuurfoto.

        Comment


        • #5
          Re: Reflections 3

          mooie weerspiegelingen , het gebouw staat er goed op, voor mij kijkt linkerrand niet helemaal lekker, maar waarom... beetje druk..? knappe architectuurfoto

          Comment


          • #6
            Re: Reflections 3

            Van de drie reflecties vind ik dit absoluut de betere , het zoeken naar de weerspiegelingen maakt de foto inderdaad alleen maar leuker.

            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: Reflections 3

              Allen bedankt voor de reacties, inderdaad een vrij drukke foto. Het gebouw weerspiegeld een deel van zichzelf en een winkelcentrum aan de overkant.
              Photography is an art of observation.

              Comment


              • #8
                Re: Reflections 3

                Mag en kan inderdaad druk zijn als je op de reflecties doelt maar het gaat hem toch hier om het gebouw (architectuur). Lijkt me een heel interessant bouwwerk en je hebt dit mooi ingeblikt
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Reflections 3

                  Knap vastgelegd, maar ik zou ook details van het gebouw eens fotograferen. Er blijken zovele mooie kantjes aan te zitten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reflections 3

                    Mooie architectuurfoto, maar er wringt iets aan de ronde toren..... ik weet niet precies wat, misschien een soort vervorming door het rechttrekken van het perspectief ???
                    Ik heb geen alcohol gedronken en toch wordt ik een beetje zeeziek als ik naar dat gedeelte kijk .
                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reflections 3

                      Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                      mooie weerspiegelingen , het gebouw staat er goed op, voor mij kijkt linkerrand niet helemaal lekker, maar waarom... beetje druk..? knappe architectuurfoto
                      Voordat je een perspectivische vertekening gaat wegwerken dien je er wel voor te zorgen
                      dat in het midden van de foto de verticalen ook echt recht staan. Dat is hier niet gebeurd.
                      Daarom wringt de linkerzijde wegens scheefstand.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Mooie architectuurfoto, maar er wringt iets aan de ronde toren..... ik weet niet precies wat, misschien een soort vervorming door het rechttrekken van het perspectief ???
                      Ik heb geen alcohol gedronken en toch wordt ik een beetje zeeziek als ik naar dat gedeelte kijk .
                      Groetjes
                      Die vervorming is helaas inherent aan dit soort correcties en manifesteert zich vooral naar
                      de randen van het beeld.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reflections 3

                        dat heb je hier weer knap gedaan
                        mi links het gebouw er nog af
                        mvg Wilfried

                        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                        Comment

                        Working...
                        X