Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
compo over nagedacht en omzetting wel mooi.
de titel klopt natuurlijk niet hè.
grt,bouk.
Bouk, Rosie en Francine;
Bedankt voor de reacties. Titel is idd niet helemaal juist maar op het moment waarop de foto genomen werd was de streek wel wat desolaat. Vandaar...
Groeten,
Peter
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Eentje die ik kan smaken. Vooral de compo is heel goed. Ik zou er misschien een stukje van de lucht bovenaan afdoen, maar dat is mijn smaak/mening hé.
Groetjes
Excellent opgebouwde compo. Ook zw/w doet het hier goed
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Hier heb je echt aandacht gehad voor je compo, het lijnenspel van het pad en de draad versterken de foto. Ook de omzetting is goed gedaan en hierdoor komt het pad nog meer tot zijn recht.
'k Zou zeggen, volg maar verder dit pad
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment