alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
boom in rust
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: boom in rust
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMooie foto.
Alleen aan de bovenzijde iets teveel lucht. Ik zou dat beperken tot 2x de ruimte die de boom aan linkerzijde heeft.
in elk geval het is een mooie
grt RosieGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
Ik vind dit mooi,ik weet niet zeker of ik hier bovenaan een beetje zou croppen,vind hem wel mooi zo,het heeft iets op die manier vind ik waarvan ik denk dat het verloren zal gaan door te croppen,kan het niet goed omschrijven wat het is.Het is een heel mooi beeld Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Heel mooi, maar als ik een klein beetje mag muggenziften, ik zou de oever volledig horizontaal zetten, helt nu iets naar rechts. Kan in werkelijkheid wel zo zijn, maar volledig horizontaal kijkt het voor mij nog iets makkelijker.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtIk vind dit mooi,ik weet niet zeker of ik hier bovenaan een beetje zou croppen,vind hem wel mooi zo,het heeft iets op die manier vind ik waarvan ik denk dat het verloren zal gaan door te croppen,kan het niet goed omschrijven wat het is.Het is een heel mooi beeld Grtjes Francine
-Timo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIets te close in beeld, vind ik. Zo'n boom doet het doorgaans beter indien hij een beetje
meer ruimte krijgt in een desolaat landschap.
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMooie foto.
Alleen aan de bovenzijde iets teveel lucht. Ik zou dat beperken tot 2x de ruimte die de boom aan linkerzijde heeft.
aan allen dank om te kijken en com..eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
Comment