Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De zoveelste eend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De zoveelste eend

Nikon D 5000
    Lens VR 70 - 300
    260 mm - ISO 200
    1/1000 sec - F/6.5
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Re: De zoveelste eend

De zoveelste eend staat er weer op, er zijn vele eendjes te fotograferen
    Volgens mij had je nog wat meer kunnen inzoemen. Meer eend en minder omgeving laten zien.
    Bij deze foto zou ik een stukje omgeving weghalen en er een vierkante foto van maken.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Het eendje staat er wat verloren bij ... Compo een beetje te centraal voor mij persoonlijk. Zoals voorganger aangeeft, stukje omgeving wegdoen zodat er meer aandacht komt voor dit eendje. Kopje mocht ook een tikkeltje meer licht hebben. Nu nogal moeilijk om zijn ogen te zien.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

voor mij ook een stukje omgeving weg. de eend vind ik wel mooi, hij ziet eruit alsof hij wat verlegen is om te poseren
        Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Beestje staat er wat verloren bij in die modder, beetje ongewoon zicht
          Photography is an art of observation.

Comment

mi verkeerd standpunt
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              mi verkeerd standpunt
              Yep, inderdaad de volgende keer een lager standpunt dus door de knietjes gaan.
              Dit zal een mooier beeld geven op de eend maar komt ook je achtergrond ten goede.
              Bij deze foto kan je links en bovenaan een stukje eraf halen. Tevens mag de foto wat opgelicht worden want komt nu nogal grauw over. (opletten van de witte veertjes in de staart dat deze niet uitgebrand geraken bij het oplichten)

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
              X