Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De zoveelste eend staat er weer op, er zijn vele eendjes te fotograferen
Volgens mij had je nog wat meer kunnen inzoemen. Meer eend en minder omgeving laten zien.
Bij deze foto zou ik een stukje omgeving weghalen en er een vierkante foto van maken.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Het eendje staat er wat verloren bij ... Compo een beetje te centraal voor mij persoonlijk. Zoals voorganger aangeeft, stukje omgeving wegdoen zodat er meer aandacht komt voor dit eendje. Kopje mocht ook een tikkeltje meer licht hebben. Nu nogal moeilijk om zijn ogen te zien.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Yep, inderdaad de volgende keer een lager standpunt dus door de knietjes gaan.
Dit zal een mooier beeld geven op de eend maar komt ook je achtergrond ten goede.
Bij deze foto kan je links en bovenaan een stukje eraf halen. Tevens mag de foto wat opgelicht worden want komt nu nogal grauw over. (opletten van de witte veertjes in de staart dat deze niet uitgebrand geraken bij het oplichten)
Comment