Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zou het kunnen dat deze bewerkt is in Photoshop ofzo? vind links en rechts het haar van de jonge man nogal raar overkomen, niet zo netjes.
sorry als ik mis ben.
Mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
Ik vind de kleurenversie beter,het is een mooie en frisse foto,de jonge kerel straalt en leeft,en dit is helemaal anders in de zwart-wit versie. Ik zou hem wel een beetje anders uitsnijden,onderaan tot halfweg het driehoekje in zijn pull en bovenaan ietsje van het haar weg,denk dat hij zo nog beter zal ogen Grtjes Francine
Dat is inderdaad moeilijk om te kiezen
zou zeggen zw/w, maar dan vind ik de kleuren ook weer mooi van de kleurfoto
mooie foto, mooi modelleke
grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Laat hem zelf eens kiezen. Ik zou persoonlijk gaan voor de kleurversie, daar lijkt de zwart-
witte maar een slap afkooksel van. Die met kleur sprankelt meer, geeft een extraatje aan
zijn jeugdigheid en iets heel hedendaags.
Bij zwart wit heb ik altijd zoiets als dat dit een herinnering is. Dat zal het ook wel worden.
Maar is het nog niet. Laat hem nog maar een beetje hier, in het nu. Jong en stralend en fris.
Ik vind ze beiden heel mooi. Mooie blik die je daar hebt vastgelegd! Wat het haar betreft, volg ik de anderen wel: het lijkt bewerkt. Jammer, maar ik weet ook dat dit helemaal niet makkelijk is. 'k Ben er zelf nog nooit in geslaagd om een kapsel deftig te selecteren...
Mooi portret, zw mag meer contrast hebben volgens mij.
Maar ik mis hier een klein beetje levendigheid of net een ietske meer ... Vraag me niet waarom, maar misschien had een asymmetrische compo hier wel gewerkt ? Of misschien komt het door die witte achtergrond ? Langs de andere kant moet eenvoud ook kunnen en hoeft het natuurlijk niet altijd met toeters en bellen te zijn.De jongen heeft zich echter
goed van taak gekweten en mooi contact gemaakt met de fotograaf.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
zw/w kan hier wel gezien de achtergrond en de kleur van oa kledij, maar deze vind ik wat punch missen. Voor zo'n jonge kerel mag het wat dynamischer zijn. Dus een moeilijke keuze, maar ik ga voor de kleurversie.
Tcch ook knap die blik vastgelegd
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment