Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitesurfer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kitesurfer

Zojuist terug gekomen van mijn vakantie op de Dominicaanse Republiek.
    Daar trof ik deze kitesurfer aan. of

Last edited by drekepeke; 25 maart 2011, 18:58.
    Canon eos 7D

Re: Kitesurfer

Niemand een reactie ? Na 68 keer kijken
    Canon eos 7D

Comment

het zijn voor mij vakantiekiekjes, meer niet
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

De schaduwwerking van de wolken op het water vind ik wel mooi. Maar verder vind ik het beeld te statisch, te afstandelijk,...te documentair vastgelegd.
        (te dichtbij om nog de referentie met de kite te hebben en te veraf om knap detail te hebben)
        In #2 staat de horizon ook storend schuin
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          De schaduwwerking van de wolken op het water vind ik wel mooi. Maar verder vind ik het beeld te statisch, te afstandelijk,...te documentair vastgelegd.
          (te dichtbij om nog de referentie met de kite te hebben en te veraf om knap detail te hebben)
          In #2 staat de horizon ook storend schuin
          Ik sluit me hierbij aan. Ik kan me wel inbeelden dat kitesurfers niet zo makkelijk te trekken zijn.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Waarschijnlijk niet zo eenvoudig te doen,de surfer staat een beetje ver weg,maar vooral het ontbreken van het zeil of hoe heet dat? stoort me,een laag standpunt en een beetje naar boven gerichte camera zou hier beter geweest zijn, (vanachter de pc ist gemakkelijk zeggen he)wat minder zee en een beetje meer lucht dus Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

met het materiaal dat ik tijdens deze vakantie bij had 24-105 kon ik hier niet dichterbij komen, of ik had met de camera in zee moeten gaan staan.

het probleem is dat mijn materiaal hier niet zo best tegen zal kunnen.

ik ben het inderdaad zelf wel eens met het commentaar dat de vlieger er ook bij had gemoeten.

volgende vakantie beter
              Canon eos 7D

Comment

Working...
              X