De schaduwwerking van de wolken op het water vind ik wel mooi. Maar verder vind ik het beeld te statisch, te afstandelijk,...te documentair vastgelegd.
(te dichtbij om nog de referentie met de kite te hebben en te veraf om knap detail te hebben)
In #2 staat de horizon ook storend schuin
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
De schaduwwerking van de wolken op het water vind ik wel mooi. Maar verder vind ik het beeld te statisch, te afstandelijk,...te documentair vastgelegd.
(te dichtbij om nog de referentie met de kite te hebben en te veraf om knap detail te hebben)
In #2 staat de horizon ook storend schuin
Ik sluit me hierbij aan. Ik kan me wel inbeelden dat kitesurfers niet zo makkelijk te trekken zijn.
Waarschijnlijk niet zo eenvoudig te doen,de surfer staat een beetje ver weg,maar vooral het ontbreken van het zeil of hoe heet dat? stoort me,een laag standpunt en een beetje naar boven gerichte camera zou hier beter geweest zijn, (vanachter de pc ist gemakkelijk zeggen he)wat minder zee en een beetje meer lucht dus Grtjes Francine
Comment