Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Colours at Valldemossa
Collapse
X
-
-
Re: Colours at Valldemossa
naar mijn mening zijn er teveel onderwerpen in je foto.
de foto is niet rustig om naar te kijken.
het rechtse gedeelte van de foto eist teveel aandacht opeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk berichtWat is jullie objectieve mening over deze foto?
maar subjectief gezien vind ik de foto best mooi, al ben ik het met voorgaande posters
eens dat er links en rechts iets te veel op staat. Minder is meer. Dat geldt hier ook.
Comment
-
-
Ik vind dit wel een mooie, ik houd van foto's met een eerder beperkte dof, voor mij leidt dat beter de blik en toont dat zachter.
Ik krijg spontaan zin om een kleurtje uit te zoeken.
Ook de pot en de streepjestas rechts vind ik niet slecht er bij, er is duidelijk meer in de aanbieding en jij koos voor de kleurtjes.
Comment
-
Ik kan inkomen in de reakties, waaronder het scherpteverloop en teveel storende elementen. Dank voor jullie reakties en idd. less is moreMvg, Tin_tin
Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment
-
Echt zo'n vakantiefotootje ...Een steegje waar van alles te koop is, onder andere deze tasjes ...Toch wel mooi gezien, maar zou de bloempot eraf doen. De gestreepte tas in de achtergrond maakt het voor mij wat speelser.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment