Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colours at Valldemossa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Colours at Valldemossa

Wat is jullie objectieve mening over deze foto? Zoals iedereen wel weet is het soms niet erg gemakkelijk om een juist beeld van je eigen kunnen te vormen. Alvast bedankt voor de reakties. Schiet er maar op los!!
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Re: Colours at Valldemossa

Ik denk dat de foto mooier was geweest als je alle tasjes op de rand scherp had gemaakt.

Comment

naar mijn mening zijn er teveel onderwerpen in je foto.
      de foto is niet rustig om naar te kijken.
      het rechtse gedeelte van de foto eist teveel aandacht op
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Met deze compositie zou inderdaad beter alles scherp zijn, al stoort de bloempot wel erg veel. Met de nu gebruikte DOF was het misschien beter om enkel de tassen in beeld te hebben.

Jean Pierre
        Last edited by JPV; 25 maart 2011, 18:26.
        Jean Pierre.

Comment

Leuk idee en mooi wat betreft belichting en kleuren. Maar compositie-gewijs heb je wat teveel in beeld. Ik zou het herleiden tot het minimale.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
            Wat is jullie objectieve mening over deze foto?
            Ik heb geen objectieve mening. En god behoedde me ervoor dat ik die ook nooit krijg,
            maar subjectief gezien vind ik de foto best mooi, al ben ik het met voorgaande posters
            eens dat er links en rechts iets te veel op staat. Minder is meer. Dat geldt hier ook.

Comment

Ik vind dit wel een mooie, ik houd van foto's met een eerder beperkte dof, voor mij leidt dat beter de blik en toont dat zachter.
              Ik krijg spontaan zin om een kleurtje uit te zoeken.
              Ook de pot en de streepjestas rechts vind ik niet slecht er bij, er is duidelijk meer in de aanbieding en jij koos voor de kleurtjes.

Comment

Ik kan inkomen in de reakties, waaronder het scherpteverloop en teveel storende elementen. Dank voor jullie reakties en idd. less is more
                Mvg, Tin_tin
                Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Echt zo'n vakantiefotootje ...Een steegje waar van alles te koop is, onder andere deze tasjes ...Toch wel mooi gezien, maar zou de bloempot eraf doen. De gestreepte tas in de achtergrond maakt het voor mij wat speelser.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                  X