Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kasteel Gaasbeek
Collapse
X
-
-
-
Re: kasteel Gaasbeek
Het gaat om foto's op dit forum en hoe je ze het beste kan laten zien.
Kaders om de foto's kosten inspanning en ze leiden tot discussie. Een goede foto heeft geen
kader nodig. Net zomin als al die kunstige signaturen waarmee het copyright wordt
benadrukt van foto's die dat voor een belangrijk deel niet echt waard zijn.
Deze foto is nogal aan de donkere kant. Ondanks die grote bal blijft mijn aandacht toch
gaan naar het bouwwerk. Had je iets door de knieen gegaan (of dichterbij) dan was die
bal mooi kaal geweest (geen achterliggende begroeiing aan de bovenrand). Er zit ook een
ietsje blauwige kleurzweem over de foto.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
-
Ik vind het een heel knappe foto, compo en kleuren primaCanon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Als de foto wat groter was, zou hij ook beter presenteren. Volgens mij krijg je dan een grotere dieptewerking vanuit het vlak waar de bol opstaat , via het kleine wegeltje dat dezelfde bleke kleur heeft, naar het kasteel. We zouden het even moeten zien.
gr,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIk vind het een heel knappe foto, compo en kleuren prima
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtMooie foto! Maar dat "haar" op de bol van de boomtop mocht er af ;-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david en sandra Bekijk berichtgodver !! heb ik niet eens gezien maar je hebt gelijk !!
En tot en met "!!" was niet nodig.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
uw topics goed doorlezen doet wonderen
de blauwzweem dat geloof ik niet want het kasteel is goed
ik vind hem goed, maar als je kan teruggaan een stap naar rechts, en door de kniemvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtuw topics goed doorlezen doet wonderen
de blauwzweem dat geloof ik niet want het kasteel is goed
ik vind hem goed, maar als je kan teruggaan een stap naar rechts, en door de knie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHet gaat om foto's op dit forum en hoe je ze het beste kan laten zien.
Kaders om de foto's kosten inspanning en ze leiden tot discussie. Een goede foto heeft geen
kader nodig. Net zomin als al die kunstige signaturen waarmee het copyright wordt
benadrukt van foto's die dat voor een belangrijk deel niet echt waard zijn.
Deze foto is nogal aan de donkere kant. Ondanks die grote bal blijft mijn aandacht toch
gaan naar het bouwwerk. Had je iets door de knieen gegaan (of dichterbij) dan was die
bal mooi kaal geweest (geen achterliggende begroeiing aan de bovenrand). Er zit ook een
ietsje blauwige kleurzweem over de foto.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment