Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kasteel Gaasbeek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kasteel Gaasbeek

[ mijn eerste foto met nikon lens 18-55mm reakties mogen zekers komen zodanig dat ik kan leren van mijn fouten groetjes
    Last edited by david en sandra; 24 maart 2011, 20:12.

Re: kasteel Gaasbeek

Het gaat om foto's op dit forum en hoe je ze het beste kan laten zien.

Kaders om de foto's kosten inspanning en ze leiden tot discussie. Een goede foto heeft geen
    kader nodig. Net zomin als al die kunstige signaturen waarmee het copyright wordt
    benadrukt van foto's die dat voor een belangrijk deel niet echt waard zijn.

Deze foto is nogal aan de donkere kant. Ondanks die grote bal blijft mijn aandacht toch
    gaan naar het bouwwerk. Had je iets door de knieen gegaan (of dichterbij) dan was die
    bal mooi kaal geweest (geen achterliggende begroeiing aan de bovenrand). Er zit ook een
    ietsje blauwige kleurzweem over de foto.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Ik vind het een heel knappe foto, compo en kleuren prima
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Als de foto wat groter was, zou hij ook beter presenteren. Volgens mij krijg je dan een grotere dieptewerking vanuit het vlak waar de bol opstaat , via het kleine wegeltje dat dezelfde bleke kleur heeft, naar het kasteel. We zouden het even moeten zien.
        gr,
        canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

dank u voor jullie reakties !! nog veel leerwerk aan de winkel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
            Ik vind het een heel knappe foto, compo en kleuren prima
            ben even op je website gaan loeren en ik moet zeggen ! waw !! echt waar ! prachtig gewoon

Comment

Comment

Mooie foto! Maar dat "haar" op de bol van de boomtop mocht er af ;-).

Comment

Knappe foto Beetje de witbalans bijstellen, er zit wat blauwzweem in en de foto helt een tikkeltje naar links. Prima van scherpte.
                  Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
                    Mooie foto! Maar dat "haar" op de bol van de boomtop mocht er af ;-).
                    godver !! heb ik niet eens gezien maar je hebt gelijk !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david en sandra Bekijk bericht
                      godver !! heb ik niet eens gezien maar je hebt gelijk !!
                      Ach, het was al gemeld in de eerste reactie.
                      En tot en met "!!" was niet nodig.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

Comment

uw topics goed doorlezen doet wonderen
                        de blauwzweem dat geloof ik niet want het kasteel is goed
                        ik vind hem goed, maar als je kan teruggaan een stap naar rechts, en door de knie
                        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                          uw topics goed doorlezen doet wonderen
                          de blauwzweem dat geloof ik niet want het kasteel is goed
                          ik vind hem goed, maar als je kan teruggaan een stap naar rechts, en door de knie
                          aan de kleuren heb ik niets gedaan enkel een kader rondgezet , en bewust die bol daar getrokken om die mindere mooie kant van het kasteel te verbergen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Het gaat om foto's op dit forum en hoe je ze het beste kan laten zien.

Kaders om de foto's kosten inspanning en ze leiden tot discussie. Een goede foto heeft geen
                            kader nodig. Net zomin als al die kunstige signaturen waarmee het copyright wordt
                            benadrukt van foto's die dat voor een belangrijk deel niet echt waard zijn.

Deze foto is nogal aan de donkere kant. Ondanks die grote bal blijft mijn aandacht toch
                            gaan naar het bouwwerk. Had je iets door de knieen gegaan (of dichterbij) dan was die
                            bal mooi kaal geweest (geen achterliggende begroeiing aan de bovenrand). Er zit ook een
                            ietsje blauwige kleurzweem over de foto.
                            Hier heb ik wel wat bedenkingen bij . Er staat hier op dit forum geen enkele foto die niet bewerkt is en het kadreren en sgneren is wat mij betrefd een bewerkingsonderdeel. Soms kan een foto beter ogen met een kader. Dit is louter voor interpretatie vatbaar.
                            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Is die bol nu groter dan het kasteel? Toch mooi op een speciale manier
                              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                              X