Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bloemen en planten
Collapse
X
-
-
Re: bloemen en planten
de eerste vind ik een goeie doch zou ik het gele aan de bovenzijde nog af croppen.
groetjes
renske
Comment
-
eerste vind ik het best. 2 is een overdaad zonder echt onderwerp, 3 is me te druk en ongelukkige achtergrond.
Ch.www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
-
ik krijg die foto toch niet scherper getrokken hoor? nogthans voldoende sluitersnelheid en het autofocus"biepje" gehad.
en akkoord met de ongelukkige achtergrond bij nr 3, maar vanuit een andere hoek stond het hout er niet zo mooi mer op
bedankt voor de commentaren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jm188 Bekijk berichtik krijg die foto toch niet scherper getrokken hoor? nogthans voldoende sluitersnelheid en het autofocus"biepje" gehad.
en akkoord met de ongelukkige achtergrond bij nr 3, maar vanuit een andere hoek stond het hout er niet zo mooi mer op
bedankt voor de commentaren
verschillen tussen spotmeting en de gemaksinstelling. Ook maar eens zien of je toestel zo
ingesteld kan worden dat de spot van de spotmeting verschoven kan worden.
De algemene autofocus stelt scherp op meerdere punten en trekt daarvan een gemiddelde
(dat dus nooit precies is).
Bovenstaande is een aanwijzing voor hen die liever niet alles manueel instellen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jm188 Bekijk berichtstond op spotmeting, middelste punt, na scherp te stellen heb ik dan meer naar links gemikt
Voor mij persoonlijk ook foto 1 omdat ik deze de rustigste van compo vind ... Scherpte mocht ietwat scherper.
Foto 2 en 3 zijn met wat te druk ... Foto 3 vind ik ook niet zo direct een onderwerp...
Enfin, de zon blijft heel de week, nog kans genoeg om eens opnieuw te doen.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtEnfin, de zon blijft heel de week, nog kans genoeg om eens opnieuw te doen.
groeten,
deka
jup
Comment
Comment