Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamonds are a girl ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Diamonds are a girl ....

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Mooie foto en knap gebruik van licht.
    Alleen misschien met een reflector (eender welk wit vlak) de donkere kant van het gezicht 'wat' oplichten. Wat de pose betreft kan vind ik alles goed behalve de stand van haar hand... het lijkt er meer op dat ze de diamant wilt weggooien dan dat het haar beste vriend is (of was dat de bedoeling?). Ook stopt de duim een groot stuk van de diamant weg (waardoor hij automatisch minder licht weerkaatst).
    Je zou de diamant selectief kunnen belichten met een kleine spot waarop je een dichtgeknepen conservenblikje plaatst. Neem daarbij een stand van de hand waarbij ze de diamant tussen duim en wijsvinger houdt en dan lijkt het of ze de diamant koestert

Jean Pierre
    Bedankt voor de goeie en zeer bruikbare tips die je hier geeft,wat de stand van haar hand betreft,daar ben ik het ook mee eens,heb de foto na meer dan een jaar nu pas ontwikkeld omwille daarvan,maar omdat mijn dochter deze zo mooi vond heb ik het toch maar gedaan ,en hij heeft ondanks het feit van de hand toch wel iets moois he
    Aan iedereen ,van harte bedankt voor de positieve kritieken en reacties,we oefenen verder,want er is niks leuker dan spelen met licht.
    Tom,je bent altijd welkom hoor,om eens mee te oefenen,een studio heb ik niet,maar ik experimenteer met mijn reportageflits en weerkaatsingen op isomopanelen,een echte uitdaging is dat,vooral in een kleine ruimte,je bent verplicht om heel goed na te denken en zo ga je beter het licht gaan begrijpen,verder ben ik ook nog maar een beginneling die nog heel veel te leren heeft hoor Grtjes aan iedereen Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

ik kan het niet laten hier nog iets op te zeggen, na meerdere keren de fotos bekeken te hebben
      als je dit kan, reken jezelf dan niet bij de beginnelingen!!!
      voor mij een dikke 9,9999, en je hebt het u zelf moeilijk gemaakt voor beter te doen, maar geloof er zelf in en dat komt goed!
      proficiat Francine
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Wat een prachtige foto's
        moeilijk te kiezen, maar als het moet dan zeg ik een
        grt Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

beiden vind ik deze hele mooie.

Mvg,
          Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Heb jij deze foto genomen?
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              Bedankt voor de goeie en zeer bruikbare tips die je hier geeft,wat de stand van haar hand betreft,daar ben ik het ook mee eens,heb de foto na meer dan een jaar nu pas ontwikkeld omwille daarvan,maar omdat mijn dochter deze zo mooi vond heb ik het toch maar gedaan ,en hij heeft ondanks het feit van de hand toch wel iets moois he
              De foto's hebben zeker iets moois! En ook ik heb ze meerdere keren bekeken en nu begint mij iets te 'storen'... een detail... maar nu ik het gezien heb blijf ik er naar kijken. Namelijk het haar (van haar hoofd) dat onder de oksel zichtbaar is
              Ik dank dat het geheel beter wordt als dat haar verdwijnt...

Jean Pierre
              Jean Pierre.

Comment

dit is mooi Francine, ooit wil ik dit ook kunnen maken

Comment

Zeer knap gedaan
                  Mooie foto's
                  Mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Ik blijf er ook naar kijken... Heel knap hoor! Voor mij kunnen die zo in een sjiek tijdschrift!
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Working...
                    X