Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamonds are a girl ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Diamonds are a girl ....

Er is hier thuis een twijfel over de volledige foto of de uitsnede,vandaar de twee foto's ,graag jullie mening en bedankt voor het kijken.Grtjes Francine

Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Re: Diamonds are a girl ....

Voor mij nr 1 en vind dat je deze nog mag croppen, onderwerp = "diamonds" dus die moet eruit springen. De diamant zou ook meer tot zijn recht moeten komen, schitteren door een andere belichtingshoek of bijkomende verlichting. In ieder geval een prima poging.
    Uitleggen is gemakkelijk, maar ik kan het zeker niet.
    Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Voor mij nr 1 en vind dat je deze nog mag croppen, onderwerp = "diamonds" dus die moet eruit springen. De diamant zou ook meer tot zijn recht moeten komen, schitteren door een andere belichtingshoek of bijkomende verlichting. In ieder geval een prima poging.
      Uitleggen is gemakkelijk, maar ik kan het zeker niet.
      Dit had ik ook gedacht,maar ga het toch niet doen,dan krijgt mijn dochter een handje dat zo uit het niets opduikt en das ook niet mooi.Hte nog eens overdoen met een betere belichting op het glas zou beter zijn denk ik.Bedankt voor je reactie hoor Grtjes Francine
      Groetjes Francine

Comment

amai Francine, dit is voor mij top, alle twee
        mooie belichting en compo
        het enigste, uw hantekening valt iets teveel op bij deze, bij de eerste loopt hij zelfs in de arm
        mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik ga voor de tweede foto: wellicht omdat je meer ruimte hebt in de kijkrichting. Ik vind het allebei knappe foto's, wel wat donker, maar ik vind dat hier wel passend.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            amai Francine, dit is voor mij top, alle twee
            mooie belichting en compo
            het enigste, uw hantekening valt iets teveel op bij deze, bij de eerste loopt hij zelfs in de arm
            Ja helemaal niet meer op gelet,een tijdje niet meer met de BD-sizer gewerkt ,vandaar,bedankt voor het positieve comment hoor,dat doet deugd op deze waterachtige vrijdag Grtjes Francine
            Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
              Ik ga voor de tweede foto: wellicht omdat je meer ruimte hebt in de kijkrichting. Ik vind het allebei knappe foto's, wel wat donker, maar ik vind dat hier wel passend.
              Bedankt voor je comment hoor,ik hou nu eenmaal van die donkere platen,blij dat je het toch mooi vind,grtjes Francine
              Groetjes Francine

Comment

Ik vind ze beide prachtig,als ik dan echt moet kiezen Mmmmmm…. Nr1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                  Bedankt voor je comment hoor,ik hou nu eenmaal van die donkere platen,blij dat je het toch mooi vind,grtjes Francine
                  Hey Francine, als dat je stijl is, dan vind ik dat dik in orde! Knap hoor! Zelf heb ik nog geen stijl ontwikkeld voor portretten...
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik heb dezelfde gedachten hoor !!!
                    Ze zijn prachtig beide
                    grt,
                    Pimpeltje
                    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                    Pimpel

Comment

Ik vind ze alletwee supermooi en toch gaat mijn voorkeur naar de tweede.
                      grt. Ria

Comment

Voor mij foto 2! Leuke compo van uw knappe en fotogenieke dochter! Maar het zou inderdaad net wat mooier zijn als de diamant feller opvalt. Buiten dat:
                        Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

zeer mooi gedaan!
                          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie foto en knap gebruik van licht.
                            Alleen misschien met een reflector (eender welk wit vlak) de donkere kant van het gezicht 'wat' oplichten. Wat de pose betreft kan vind ik alles goed behalve de stand van haar hand... het lijkt er meer op dat ze de diamant wilt weggooien dan dat het haar beste vriend is (of was dat de bedoeling?). Ook stopt de duim een groot stuk van de diamant weg (waardoor hij automatisch minder licht weerkaatst).
                            Je zou de diamant selectief kunnen belichten met een kleine spot waarop je een dichtgeknepen conservenblikje plaatst. Neem daarbij een stand van de hand waarbij ze de diamant tussen duim en wijsvinger houdt en dan lijkt het of ze de diamant koestert

Jean Pierre
                            Jean Pierre.

Comment

Heel mooi gedaan Francine! Mooie dochter ook Ik ga eens bij jou op cursus komen, dan kan ik van mijn zoontje ook eens mooie foto's maken. Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen de twee, maar als ik ECHT zou moeten, dan koos ik nummer 1.

Tom
                              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                              Mijn Website

Comment

Working...
                              X