Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En waarom niet nog een keer ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: En waarom niet nog een keer ...

Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
    Bedankt voor je opmerkingen en natuurlijk ook voor de positieve noot.
    Foto 2 vind ik ook super! Zowel in kleur als zwart/wit.

Bedankt

EDIT: net geprobeerd foto 1 recht te trekken, maar dan valt er rechts een stukje af
    Ja je verliest dan een stukje he,daarom is het altijd nuttig bij een pano een beetje voor ruimte te zorgen voor een eventuele correctie,want dit is bij een pano altijd nodig he,een tip dus voor een volgende keerGrtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Ja je verliest dan een stukje he,daarom is het altijd nuttig bij een pano een beetje voor ruimte te zorgen voor een eventuele correctie,want dit is bij een pano altijd nodig he,een tip dus voor een volgende keerGrtjes Francine
      Merci Francince
      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Foto 2 vind ik ook wel mooi ... Ik krijg het gevoel alsof je kan blijven ronddraaien in de opening van de trappen ... Dit bekom je door de gebogen lijnen ...
        Bij foto 3 mis ik toch ook wel wat scherpte of ligt dit aan mijn ogen ???
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Foto 2 vind ik ook wel mooi ... Ik krijg het gevoel alsof je kan blijven ronddraaien in de opening van de trappen ... Dit bekom je door de gebogen lijnen ...
          Bij foto 3 mis ik toch ook wel wat scherpte of ligt dit aan mijn ogen ???
          groeten,
          deka
          Ik denk dat foto 3 onscherp lijkt doordat ik hem nu al 3 à 4 keer heb moeten comprimeren. Damn you, JPEG!

Bedankt voor de reactie
          Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

foto 2 is zeer mooi
            grt Rosie
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Foto 1 daar heb je een goede pano van gemaakt doch het gebouw heeft een groene schijn, is dit in de realiteit zo ? Mist ook wat pit. Foto 2 en 3 zijn knappe opnames en zwart/wit mooi uitgevoerd. Foto 3 wel rechtzetten en je symmetrie beter behandelen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Foto 1 daar heb je een goede pano van gemaakt doch het gebouw heeft een groene schijn, is dit in de realiteit zo ? Mist ook wat pit. Foto 2 en 3 zijn knappe opnames en zwart/wit mooi uitgevoerd. Foto 3 wel rechtzetten en je symmetrie beter behandelen
                Ik denk dat de kleur wat vervormd door de grijze lucht en groot aantal wolken. Volgende keer proberen met een mooiere lucht . In zwart-wit ging alles verloren bij de pano.

Bedankt voor de reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                  foto 2 is zeer mooi
                  grt Rosie
                  Bedankt, Rosie

Comment

Working...
                  X