Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoë, Markies.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoë, Markies.

Alvast bedankt voor het kijken,en jullie commentaar.

Re: Zoë, Markies.

Goh, heb deze ook al een paar keer bekeken vooraleer iets neer te schrijven ...
    Mijn studio ervaring is nog te gering om veel zaken te schrijven over belichting en dergelijke ... Wel vind ik in foto 1 het licht dat van achter komt op het haar wel mooi, maar zou ik dan net misschien ietske meer schuin laten invallen op het achterhoofd ... Houding in foto 1 vind ik ook wel ok ... mis misschien een beetje scherpte ? Vind de foto wel een klein beetje ongelukkig gekadreerd ... Zou kadreren tot ongeveer juist onder het tweede gouden biesje op het kleed ...
    Voor foto 2 kan de houding ook wel, alleen de linkerhand toont voor mij wat onzekerheid of gespannenheid ...
    Kleine tip : als je iemand als markies wil fotografen, dan zou ik de piercings en oorbellen wel verwijderen ....
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
      Goh, heb deze ook al een paar keer bekeken vooraleer iets neer te schrijven ...
      Mijn studio ervaring is nog te gering om veel zaken te schrijven over belichting en dergelijke ... Wel vind ik in foto 1 het licht dat van achter komt op het haar wel mooi, maar zou ik dan net misschien ietske meer schuin laten invallen op het achterhoofd ... Houding in foto 1 vind ik ook wel ok ... mis misschien een beetje scherpte ? Vind de foto wel een klein beetje ongelukkig gekadreerd ... Zou kadreren tot ongeveer juist onder het tweede gouden biesje op het kleed ...
      Voor foto 2 kan de houding ook wel, alleen de linkerhand toont voor mij wat onzekerheid of gespannenheid ...
      Kleine tip : als je iemand als markies wil fotografen, dan zou ik de piercings en oorbellen wel verwijderen ....
      groeten,
      deka
      Hoi Deka bedankt voor uw reactie, je hebt volkomen gelijk maar we hadden niet veel tijd en vermits ik de vorige keer wat opmerkingen kreeg over de belichting was mijn poging om die zo goed mogelijk te doen, zelf ben ik nog maar een 3 maanden bezig zonder enige kennis over fotografie en ik apprecieer zeker jullie reactie en commentaar daar leer ik uit
      Groetjes Panch.

Comment

Je haarlicht had inderdaad niet zo achteraan mogen zitten maar meer een beetje schuin moeten invallen,nu is het eerder een soort van tegenlicht,kan soms ook heel mooi zijn ,maar dat was de bedoeling niet he nu,het overige licht vind ik wel mooi gedaan ,gezien je nog niet zolang bezig bent is het gezicht mooi uitgelicht,wat mij het meeste stoort hier zijn ook de piercings(als markies?) De positie van de hand in de derde foto is niet mooi,daarom vind ik de middelste van de drie de mooiste,dat valt hier door je bewerking niet meer op,heel mooi deze, en heel mooi bewerkt vind ik Grjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Je haarlicht had inderdaad niet zo achteraan mogen zitten maar meer een beetje schuin moeten invallen,nu is het eerder een soort van tegenlicht,kan soms ook heel mooi zijn ,maar dat was de bedoeling niet he nu,het overige licht vind ik wel mooi gedaan ,gezien je nog niet zolang bezig bent is het gezicht mooi uitgelicht,wat mij het meeste stoort hier zijn ook de piercings(als markies?) De positie van de hand in de derde foto is niet mooi,daarom vind ik de middelste van de drie de mooiste,dat valt hier door je bewerking niet meer op,heel mooi deze, en heel mooi bewerkt vind ik Grjes Francine
          Hoi Francine, de piercings zijn inderdaad een storend element maar we hadden niet veel tijd, bedankt voor de tip met het haarlicht.
          Groetjes Panch.

Comment

Working...
          X