Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude mijncite Eisden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oude mijncite Eisden

Gisteren fotos wezen maken op de oude mijncite van Eisden Maasmechelen. Wilde ook fotos maken in Maasmechelen Village maar werd verboden door security. Geen spijt van want de fotos buiten het outlet center op de oude terreinen van de mijn waren zeker de moeite waard. Graag uw opbouwende kritiek.

Re: Oude mijncite Eisden

Nummer 1 staat een beetje scheef maar is verder zeker ok! Misschien een ietsje te verscherpt maar zelf zie ik dat wel graag...
    Nummer 2 heeft een beetje te veel informatie vrees ik. Die Mijn lft op de achtergrond met net daarvoor een zeer opvallende fontein (ik weet niet waar ik naa rmoet gaan kijken, je foto is dus niet rustig).
    Qua symmetrie zijn ze beiden wel goed genomen...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Nummer 1 is inderdaad een beetje scheef. Rechttrekken en dan is hij
      Nummer 2 vind ik ook te druk. Ik zou kiezen. Of dichterbij het gebouw op de achtergrond Of de fontein vanuit een andere hoek, met een minder drukke achtergrond.
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Ik volg mijn voorgangers...
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

Comment

Zelfde mening als mijn voorgangers. Zet foto 1 recht en het is best een mooi plaatje.
          Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Men voorkeur gaat naar 1, mooie plaat, wel recht zetten en als dit een uitsnede is zou ik proberen om het verticale perspectief eruit te halen en contrast nog hoger (tracht er een pentekening van te maken)
            Photography is an art of observation.

Comment

Als je een centrale compo wil moet die echt ook wel symmetrisch zijn. En foto's recht zetten hoort er bij.
              Bij de tweede zitten er wat teveel elementen zodat de laatste toren van de site niet goed meer te zien is.

Comment

het verticale perspectief eruit te halen en contrast nog hoger (tracht er een pentekening van te maken)

Zo gezegd, zo gedaan... is dit beter?

en als pentekening?

Comment

Vind de update wel mooi ... pentekening effect liever persoonlijk voor mij niet.
                  Tweede foto is al gezegd door voorgangers, te veel op één foto ...
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                  X