Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moet hier mee met de voorgangers wat betreft compo en achtergrond ... Wellicht voor jou een foto met een zekere betekenis of herinnering, maar voor mij eigenlijk gewoon een weergave van iemand in een Buzz-pak ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Oorspronkelijk geplaatst door dslr4dummiesBekijk bericht
ik dacht aan het effect van de helm, met de lucht en de bomen er doorheen... maar dat zien jullie anders!
no prob...
Oeps, dat had ik er helaas niet in gezien ... Daarvoor mocht je dan alleen maar gaan voor de helm en kon je dan ook nog een origineel standpunt innemen om het effect nog beter te laten overkomen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment