Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogeltjes luisteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogeltjes luisteren

    Na het kijken ook luisteren.
    Tijdens een spel ter gelegenheid van de 8e verjaardag van mijn zoontje: verstop je in het riet en wees muisstil tot je 4 verschillende vogels hoort fluiten.
    De eerste vind ik zlef qua compositie het beste, de 2e vind ik leuk omdat je de concentratie van de gezichtjes kan aflezen (ze hadden er al 3... en de Schat wachtte om gevonden te worden) wel stoort me die ene dikke rietstengel in beeld een beetje...
    Wat vinden jullie?


    f5,0, 1/100, 16mm, 200 iso


    f5,6, 1/125, 40mm, 200 iso

  • #2
    Re: Vogeltjes luisteren

    bij de 2de is het inderdaaad jammer van die rietstengel in het midden
    het had een mooie geweest
    ik had misschien nog een iets lager standpunt geprobeerd

    Comment


    • #3
      Re: Vogeltjes luisteren

      Leuk idee en leuk aandenken van het verjaardagsfeestje ... maar het zal vooral niet makkelijk geweest zijn om ze te fotograferen ... Je krijgt hier wel een beeld bij de foto's dat de kinderen ergens in het riet zitten ... maar de rietstengels op zichzelf werken niet echt mee om er een superplaat van de maken. Misschien mocht je inderdaad nog wat lager standpunt genomen hebben en nog wat meer proberen te fotograferen tussen het riet door ... Nu gaan er nogal veel stengels echt door de gezichten heen ...Maar op de foto's zie je toch wel dat de kids er plezier aan gehad hebben en hopelijks jij ook bij het nemen van deze foto's.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Vogeltjes luisteren

        Plezier gehad absoluut! Zowel de kinderen als ik!
        De kinderen zaten net droog, ik stond tot over mijn enkels in het "moeras", op de buik gaan was niet echt een optie (daarvoor dient dus dat kantelbaar LCD scherm wat sommige toestellen hebben en waar ik het nut niet echt van inzag ). Ik had al enkele riestengels opzij gedaan, maar dat mocht niet meer want ik maakte lawaai en dan joeg ik de vogeltjes weg .

        Comment

        Working...
        X