Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij persoonlijk is het een beetje teveel van het goede ... Ofwel maak je het beeld van Antwerpen vanachter de bomen ( nu verstoren de takken voor de toren mijn kijken naar ...)ofwel ga je voor het vleugje lente, maar dan neem je minder op van de skyline van Antwerpen ... Het vleugje lente staat er ook maar wat bij, zo op het hoekje ... Maar goed, da's maar mijn persoonlijk gedacht, andere en betere ...
Nu de lente is in aantocht, misschien kan je dit plaatje nog wel eens hermaken in nog betere lente omstandigheden ?
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Voor mij persoonlijk is het een beetje teveel van het goede ... Ofwel maak je het beeld van Antwerpen vanachter de bomen ( nu verstoren de takken voor de toren mijn kijken naar ...)ofwel ga je voor het vleugje lente, maar dan neem je minder op van de skyline van Antwerpen ... Het vleugje lente staat er ook maar wat bij, zo op het hoekje ... Maar goed, da's maar mijn persoonlijk gedacht, andere en betere ...
Nu de lente is in aantocht, misschien kan je dit plaatje nog wel eens hermaken in nog betere lente omstandigheden ?
groeten,
deka
Toen ik daarstraks op 'foto-tocht' was, vroeg ik mij af hoe deze grijze dag toch nog een beetje op te vrolijken was met wat kleur, maar je hebt overschot van gelijk ik heb te veel op de foto willen zetten met het gekende gevolg
Een van de volgende dagen doe ik een nieuwe poging
Comment