Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijs met een vleugje Lente

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grijs met een vleugje Lente

    Antwerpen deze namiddag onder een grijze hemel maar met een tikkeltje lentekleur
    Benieuwd naar jullie mening over deze compo.


  • #2
    Re: Grijs met een vleugje Lente

    Je visie zit er wel in en de opname vind ik mooi, doch er staat zoveel op. Denk dat het uitzicht achter de bomen een knappe pano had opgeleverd
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Grijs met een vleugje Lente

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Je visie zit er wel in en de opname vind ik mooi, doch er staat zoveel op. Denk dat het uitzicht achter de bomen een knappe pano had opgeleverd
      Ja das waar, maar dat was niet wat men hier probeerde weer te geven denk ik,dit vind ik ook wel een beetje druk,maar toch mooi hoor Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Grijs met een vleugje Lente

        ik vind dit een prachtig beeld van Antwerpen!
        mvg
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Grijs met een vleugje Lente

          Voor mij persoonlijk is het een beetje teveel van het goede ... Ofwel maak je het beeld van Antwerpen vanachter de bomen ( nu verstoren de takken voor de toren mijn kijken naar ...)ofwel ga je voor het vleugje lente, maar dan neem je minder op van de skyline van Antwerpen ... Het vleugje lente staat er ook maar wat bij, zo op het hoekje ... Maar goed, da's maar mijn persoonlijk gedacht, andere en betere ...
          Nu de lente is in aantocht, misschien kan je dit plaatje nog wel eens hermaken in nog betere lente omstandigheden ?
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: Grijs met een vleugje Lente

            Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Voor mij persoonlijk is het een beetje teveel van het goede ... Ofwel maak je het beeld van Antwerpen vanachter de bomen ( nu verstoren de takken voor de toren mijn kijken naar ...)ofwel ga je voor het vleugje lente, maar dan neem je minder op van de skyline van Antwerpen ... Het vleugje lente staat er ook maar wat bij, zo op het hoekje ... Maar goed, da's maar mijn persoonlijk gedacht, andere en betere ...
            Nu de lente is in aantocht, misschien kan je dit plaatje nog wel eens hermaken in nog betere lente omstandigheden ?
            groeten,
            deka
            Toen ik daarstraks op 'foto-tocht' was, vroeg ik mij af hoe deze grijze dag toch nog een beetje op te vrolijken was met wat kleur, maar je hebt overschot van gelijk ik heb te veel op de foto willen zetten met het gekende gevolg
            Een van de volgende dagen doe ik een nieuwe poging

            Comment

            Working...
            X