Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buiten in het zonnetje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Buiten in het zonnetje...

    Bij goed weer mag hij mee naar de bouw... aangezien het daar niet afgesloten is (of toch niet zo grondig dat hij niet kan ontsnappen) zit hij daar aan een touw aan een catrolleke.. maar oh wat is hij 's avonds moe.. na een hele dag op de uitkijk te zitten.. aandachtig voor alle dingen die thuis niet te zien zijn.

    Een rustig moment... genietend van het zonnetje.


    Update na tips van Anaisje.


    Op wacht.. probeer me niet af te leiden, aub! Daar gebeurd iets in de verte!


    Foto 2 is getrokken van boven op de bouw. Als ik beneden kom is hij onmiddellijk afgeleid en kijkt hij in mijn richting.. 't is dus onmogelijk om vanuit een ander perspectief deze foto te trekken.

    Wat vinden jullie van deze twee?
    Last edited by LinseyP; 14 maart 2011, 06:43.
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Buiten in het zonnetje...

    De eerste vind ik heel mooi en de tweede heel leuk,ziet er mij een heerlijke hond uit,de uitdrukking in de eerste foto vind ik heel knap,er hoort nog een flinke zucht bij van gelatenheid over het feit dat hij niet echt met je meekan Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Buiten in het zonnetje...

      De inhoud en het licht valt mee. Scherpte niet te kort.
      Foto 1 geniet de voorkeur, kleuren en omgeving zitten heel goed. Je standpunt kon iets beter, het is deze week al aan bod gekomen. Opletten met paaltjes en bomen te dicht bij de hond. Hier gaat de paal met te veel aandacht lopen. Deze trekt meer aandacht dan je onderwerp de hond
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Buiten in het zonnetje...

        mooie foto, schitterend model, de tweed vind ik wat minder
        mvg
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Buiten in het zonnetje...

          Bedankt voor de positieve reacties!
          Ik had al wel verwacht dat de 1ste meer in de smaak ging vallen dan de 2de. Waarschijnlijk zal het perspectief hier wel deels oorzaak van zijn. Maar ik vond hem ook wel leuk omdat hij daar echt in opperste concentratie zit.

          Anaisje.. mijn standpunt bij foto 1 vind je nog niet op zn best.. wat moest ik dan nog doen? Nog platter tegen de grond??
          Ik zal ook eens proberen of ik de paal kan weghalen.. maar ik ben niet zeker of dit gaat lukken.. mijn photoshopkunsten zijn nog niet zo geweldig. Moest het (min of meer) lukken zal ik de bewerking erbij posten.
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

          Comment


          • #6
            Re: Buiten in het zonnetje...

            Ik heb (zoals ik eerder al zei) de eerste foto even bewerkt in photoshop.
            Ik vind het zelf redelijk geslaagd, hoewel ik zeker ben dat kenners mijn foutjes wel zullen vinden.

            Persoonlijke mening van het weghalen van de paal:
            Ik vind dat de foto nu de uitstraling mankeert die Francine eerder beschreef...
            Maar dit zal misschien ook komen doordat ik de situatie in het echt ken en Francine deze omschreef zoals het er in het echt aan toe gaat
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

            Comment


            • #7
              Re: Buiten in het zonnetje...

              Bedankt voor het werk dat je van de update gemaakt hebt.

              Anaisje.. mijn standpunt bij foto 1 vind je nog niet op zn best.. wat moest ik dan nog doen? Nog platter tegen de grond??
              Nee, dat bedoelde ik niet. Wel zo dat de paal niet recht achter je hond uitstak maar er net naast indien dit nog mogelijk was.Ik dacht aan van rechts fotograferen ipv links hem te nemen. Jij kent natuurlijk de toestand ter plaatse, en kiest hoe je foto zal worden.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: Buiten in het zonnetje...

                Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                Jij kent natuurlijk de toestand ter plaatse, en kiest hoe je foto zal worden.
                Das waar, en voor mij zal het die met paal blijven. Maar ik kan het wel begrijpen dat die storend is voor mensen die de situatie niet kennen..
                Dus.. eentje met en eentje zonder: dan is iedereen blij
                Die zonder paal zou misschien wel beter zijn moest er een deel van de lucht afzijn.. maar kga hem nu niet opnieuw updaten.. scrollen maar!
                Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                Comment

                Working...
                X