Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je hebt hier een beetje aan straatfotografie proberen te doen ...Goed dat je de ogen openhoudt als je op straat loopt en dat je op zoek gaat naar straatbeelden. Ik heb echter een beetje last met de onscherpte bij deze foto's ... Als je aan straatfotografie doet heb je soms niet altijd de tijd om de compo en standpunt goed te overdenken ... Maar in de laatste foto leek mijn de man in te dutten na zijn hapje en was het misschien mogelijk om nog een beetje meer spanning in de foto te brengen, door de compo wat ander te doen ...Enfin, blijven oefenen en ogen open houden op straat ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Goed opgemerkt, uitvoering kon beter. Met straatfotografie kan je heel mooie plaatjes maken die spreken. Wel opletten, niet iedereen is daar van gediend. Er is een wetgeving over het publiceren van foto's met personen.
Lees hier http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...et-229577.html
Het is maar dat je dit weet
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik vind juist de eerste heel mooi omdat deze een beetje meer info geeft dan de derde,maar deze is ook mooi hoor,de tweede vind ik minder,veel fotoplezier nog Grtjes Francine
bedankt voor jullie reactie, was gewoon al zo in de wolken door het aantreffen van zulk 'fotouitnodigend" figuur en toch niet helemaal op mijn gemak , wat te vlug aan het clicken gegaan!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Voor straatfotografie vind ik persoonlijk de update wat te grijzig ... Voor mij mogen sommige straatfoto's echt heel veel contrast vertonen, maar da's een persoonlijke mening hé.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment