Bedankt om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
groene vink
Collapse
X
-
-
Re: groene vink
Mooi!Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
-
Heel mooi gedaan hoorGrtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Jij hebt de juiste decor gemaaktJe groenling staat er mooi scherp op met een mooie achtergrond. Door dat je hem op de rug hebt zie je ook de verschillende kleurtjes in het verenkleed goed.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtHeel mooi gedaan hoorGrtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtMooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtJij hebt de juiste decor gemaaktJe groenling staat er mooi scherp op met een mooie achtergrond. Door dat je hem op de rug hebt zie je ook de verschillende kleurtjes in het verenkleed goed.
dat maakt het voor mij juist gemakkelijk
zo mag ik in mijn schuilhutje blijven zitten, want in takjes wegpoetsen ben ik echt niet goed
Comment
-
-
Mooi vogeltje op een mooi plekje!
Toevallig daar of heb je een decor met verstopt lekkers gemaakt? (Dat wil ik samen met mijn zoontje eens gaan doen, op de mezenballen is ook leuk om te kijken maar geeft niet zulke mooie foto's!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtMooi vogeltje op een mooi plekje!
Toevallig daar of heb je een decor met verstopt lekkers gemaakt? (Dat wil ik samen met mijn zoontje eens gaan doen, op de mezenballen is ook leuk om te kijken maar geeft niet zulke mooie foto's!)
dank je voor je reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtMooi en mooie compoDenk dat je de saturatie wat mag opschroeven vanwege de zon.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk berichtVind ik en hele mooie, mooi van voorgrond en rustige achtergrond.
Mvg, VerbruggenOorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtPrachtig geslaagde opname. Niets aan toe te voegen
mvg, paul
Comment
Comment