Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eenden

Deze middag wat foto's gaan nemen in het park. En deze vond ik wel toonbaar.
    Ik heb ze in RAW genomen en nu ben ik op zoek naar advies over hoe deze het best te bewerken, witbalans, contrasten,.... Waarop dien je te letten in het histogram bij de foto om bijvoorbeeld overbelichting zachter te maken, blauwe waas weg te filteren etc. Ik heb zelf al een poging ondernomen en dit is het resultaat.

Eend 1:

Eend 2:

Wat ik zelf denk, de kleuren komen wel beter uit, maar er zit nu misschien wat teveel rood in? (De orginele foto's kan ik eventueel ook uploaden, maar ik dacht dat er een limiet was op aantal foto's per topic/dag )

Groeten,

Sina
    Last edited by Sinalar; 12 maart 2011, 23:10.

Re: Eenden

Ik zie ze niet
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Comment

ja, blijkbaar probleem, zowel van flickr als deviantaccount willen ze niet linken
      Ik zoek even naar een oplossing.

Comment

In RAW genomen, je hebt ze toch omgezet naar een jpeg of zo? Zodat ze herkend worden door je uplaadprogramma? (sorry als dit heel erg blond overkomt, maar ik doe dat soort dingen veel te vaak...)

Comment

yup, ze waren in raw en dan converteer en opslaan als jpg. Begrijp er niets van, de langste zijde is 900 pixels, op flickr zijn ze perfect zichtbaar.
          dan is het normaal gezien de IMG tags gebruiken dacht ik en dan zouden ze hier moeten staan. Vorige keer toen ik poste op het testforum werkte het toch op die manier

haha, succes. Moet ergens probleem geweest zijn met het doorlinken naar andere fora/websites vanaf flickr/devart. All fixed now I hope!
          Last edited by Sinalar; 12 maart 2011, 23:12.

Comment

Working...
          X