Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chaleur Humaine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Chaleur Humaine

    Heel mooie Medussa. Scherp, kleur, sfeer en iets te vertellen
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #17
      Re: Chaleur Humaine

      voor mij is hij goed zoals hij is, lekker sfeertje
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #18
        Re: Chaleur Humaine

        deze kan me ook wel bekoren!
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

        Comment


        • #19
          Re: Chaleur Humaine

          Voor mij zit deze foto ook goed ... Sluit me aan bij Tini wat betreft vlakverdeling ... Ik vind hem sterk door zijn eenvoud hier ... Enkel het koppeltje met daarrond dan de muren, de zee ...
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #20
            Re: Chaleur Humaine

            Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            De 'sterke' punten staan nogal centraal... ben niet zeker of portretstand hier de beste oplossing was.
            Het idee is zeker goed en qua kleuren zit het voor mij ook goed, enkel de compositie kon beter.

            Jean Pierre
            Hier sluit ik mij bij aan.
            Landscape en het koppeltje op 1/3 van rechts (dus links meer water in beeld) had een krachtiger beeld kunnen geven.

            Neemt niet weg dat het ook in deze vorm al een mooie foto is

            Grtz,
            Peter
            Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

            Comment


            • #21
              Re: Chaleur Humaine

              Ik zou deze laten zoals hij is,alleen het foutje rechts in de balustrade wegwerken,ik vind het een hele mooie foto met een knappe compo,ze zitten echt geborgen in hun hoekje en dat zou eeen beetje verloren gaan wanneer je links meer ruimte zou hebben denk ik Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #22
                Re: Chaleur Humaine

                Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                Ik zou deze laten zoals hij is,alleen het foutje rechts in de balustrade wegwerken,ik vind het een hele mooie foto met een knappe compo,ze zitten echt geborgen in hun hoekje en dat zou eeen beetje verloren gaan wanneer je links meer ruimte zou hebben denk ik Grtjes Francine
                Klopt Francine, zo kan je het ook zien.
                Mijn mening (heel persoonlijk) is dat gevoelens zoals geborgenheid, warmte, bescherming, ... versterkt worden door het dreigende of het contrasterend duidelijk in beeld te brengen.

                Vb. een man die bij een kampvuur zit roept ook warmte/bescherming op als beeld. Maar nog meer als op de foto ook de voldoende ruimte overblijft die de (dreigende) duisternis rond hem weergeeft.

                Zo ook hier de genegenheid of geborgenheid, met daar tegenover het oneindige van de zee...

                Enfin, het is natuurlijk als fotograaf en als kijker heel persoonlijk welke gevoelens je hebt bij een beeld. Medussa heeft deze foto gemaakt zoals hij is, en jij (en vele anderen) genieten ervan... wat kan daar mis mee zijn

                Grtz,
                Peter
                Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                Comment


                • #23
                  Re: Chaleur Humaine

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht

                  Ik vind de compo net heel goed gekozen. Uitstekende vlakverdeling, mooi vanuit de hoekjes begonnen. Ik zou enkel proberen van het koppeltje wat op te lichten, vooral de donkere delen zoals hun haar
                  Zo denk ik er ook over. Knappe inhoudelijke opname Er zit inderdaad een bewerkingsfoutje in de foto doch met PS Cs5 moet je dit onder controle krijgen !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X