Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tof...
Maar was het niet beter een beetje minder witte muur en meer zee...?
Tsja, de bedoeling voor mij was : "witte jas.........witte muur en blauwe zee.....blauwere lucht", dus wat dat betreft zou het een andere foto moeten worden indien ik uw goed bedoelde raad wil volgen
gr,
De 'sterke' punten staan nogal centraal... ben niet zeker of portretstand hier de beste oplossing was.
Het idee is zeker goed en qua kleuren zit het voor mij ook goed, enkel de compositie kon beter.
De 'sterke' punten staan nogal centraal... ben niet zeker of portretstand hier de beste oplossing was.
Het idee is zeker goed en qua kleuren zit het voor mij ook goed, enkel de compositie kon beter.
Jean Pierre
Ik vind de compo net heel goed gekozen. Uitstekende vlakverdeling, mooi vanuit de hoekjes begonnen. Ik zou enkel proberen van het koppeltje wat op te lichten, vooral de donkere delen zoals hun haar
Vind de foto goed zoals hij is, alleen vraag ik me af vanwaar het ( blijkbaar ) wolkje komt op de rechtse paal van de balustrade. Of zie ik dat niet goed?
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Vind de foto goed zoals hij is, alleen vraag ik me af vanwaar het ( blijkbaar ) wolkje komt op de rechtse paal van de balustrade. Of zie ik dat niet goed?
zeer goed gezien.
zou het kunnen dat dit een droppeltje is op de lens of een overschot van een bewerking?
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
vandaar mijn opmerking bovenaan de foto ivm Photoshop.
gr,
Comment